Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DEBUSTROL + ROOT živě v Kolíně 27. 10. 2010

03. 11. 2010
0
0
848
Autor
Rock Storm

Written by Alan on Wednesday 3.11.2010 08:21, read: 0×http://img810.imageshack.us/img810/381/1logodebustrol.jpg

DEBUSTROL + ROOT živě v Kolíně 27. 10. 2010

 

Dne 27. 10. 2010 jsme večer zhruba okolo 8. hodiny dorazili do Kolína ke společenskému domu, kde už si kapela DEBUSTROL vytahovala aparaturu z auta. Tentokrát jsme jeli ve třech a to ve složení Já (Dr. Willard), Durga a Fina. Jako první měly hrát dvě kapely které nás zrovna moc nezajímaly, a tak jsme si zatím šli sednout do restaurace a trošku jsme se občerstvili. Po nějaké chvíli jsme si šli koupit lístky, a šli jsme do sálu, kde nebylo zrovna moc lidí. Zrovna dohrávala týnecká skupina Elysium, a tak jsme už doposlechli jejich dvě věci, a po nich už přišli brněnští ROOT. Jelikož ve předu zrovna nikdo nestál, tak jsem si zabral místo. Všichni členové kapely až na Big Bosse si připravovali své nástroje a také Big Bossův stojan s texty , které tak často zapomíná. Kapela začala za chvíli hrát a zhruba ve čtvrtce písně přišel i Big Boss. Root nabídli velmi pestrý výběr skladeb, takže se mi jejich vystoupení líbilo. A velice mile mě překvapili s hostem , byl jím Kolins, kytarista a zpěvák z DEBUUSTROLu, který si s nimi zahrál Píseň pro Satana. S vystoupením ROOTu jsem tedy byl velice spokojen, jen mi trošku vadilo Big Bossovo vystupování a jednání s fanoušky, ale on už zjevně jiný nebude. No a nyní DEBUSTROL. Hned po ROOTu přišla mně i o něco bližší kapela a to legenda českého thrashe DEBUSTROL! Na DEBUSTROL jsem opět stál v předu s připraveným foťákem a kamerou. DEBUSTROL měli o něco delší přípravu zvuku, ale přeci jen začali. Nejprve zaznělo jedno z inter a poté naběhl na pódium Kolins, Zed, Trifid a Skull 2 který zde střídal za Millera. Kolins z plných plic zařval do mikrofonu jejich slavný slogan který zazněl již na demu VYZNÁNÍ SMRTI a zaznívá na každém jejich vystoupení "TAK SE VŠICHNI USERTE, JE TADY DEBUSTROL!!!" a Po té přišla první věc. Bohužel byly trošku hůře nazvučené mikrofony, ale po hudební stránce byl koncert perfektní. Bohužel v sále nebylo zakázáno nosit si alkohol ve skle, takže půllitry lítaly a jedním jsem dokonce dostal i do hlavy. Ten rovněž skončil na pódiu u bedny. Ovšem, i přes vyvádění opilců bylo vše fantastické! Na rozdíl od ROOT byla u DEBUSTROLu vynikající komunikace s fanoušky. Toto vystoupení mi připomínalo staré záznamy koncertů z devadesátých let. I ono slavné lezení na pódium proběhlo. Koncert celkově oůsobil perfektní atmosférou, a osobně doufám já, i ostatní z party která jela tentokrát že něco podobného proběhne i v příštím roce! Na závěr chci říct že na youtube jsem nahrál několik videí a také nafotil fotografie z tohoto vystoupení. Děkuji za pozornost a těším se při dalším reportu.

Dr. Willard

 

foto z akce zde

http://dark.radiogothic.net/fotogalerie/index.php/Koncerty-Festivaly-akce

 

video zde

http://dark.radiogothic.net/


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru