Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z nálezů a ztrát

03. 11. 2010
0
28
1499
Autor
Paulette

...

 

Na lících červených
stěžních sametu
pohladí
polibky v rozkvětu
prvních lásek
 
rozbouřené moře svět
když kolébá tvou tvář
zatratí
pošetilá přání
v minovém poli dnů.

28 názorů

Nérea
04. 11. 2010
Dát tip
moc plánované... našroubované tak, aby se to rýmovalo, abychom byli udiveni neobvyklým slovníkem, ale význam se kamsi ztratil...

Paulette
04. 11. 2010
Dát tip
kluci hurá za balónem: ironie? Oldjerry: ano, je na více stránkách pucko + oldjerry: klišé? ... to je pro mne sprosté slovo, nesnáším využívání takových spojení, snažím se jim vyhnout, ale vy jste to asi posunuli zase o level výš, takže pokud mohu poprosit o dodatkové vydání slovníku klišoidních spojení, byli by jste velmi milí ,) Dík

Oldjerry
04. 11. 2010
Dát tip
Chroust tradičně jednoslovně odsoudí aniž by jen naznačil, v čem je to strašné. Bohužel tady má pravdu - s těmi klišátky se prd dosáhne, když není fundamentální obsah. Tvorba se tak snižuje na žonglování se slůvky bez obsahu. Někdo tohle nemůže pochopit celý život, někdo se zorientuje hned. Nekopejme do autorů, kteří procházejí pochopovacím procesem. Pochvalme je aspoň trochu za to, že se jen neflákají po pochybných srazištích a raďme jim jak psát. Jsou tu i mnozí možní lektoři teoreticky vyzbrojení, jenže podle mne schází jedněm čas a druhým trpělivost. Myslím, že tuto báseň jsem četl na nějakém jiném serveru, nehodnotil jsem ji, abych nerušil místní kolorit vzájemného poplácávání se po ramínkách...

"v minovém poli dnů" muselo dát dost práce, teda vymyslet to, (nebo ne ?) - ale čím víc dřeš, teda myslíme si, tím hůř... netipujeme!

Monie_Kim
04. 11. 2010
Dát tip
víc se do toho polož, vyjádři co chceš říci nebo co cítíš, nepiš to tak, aby to muselo zaujmout vždycky ostatní, zkoušj to dál ost. není bez povšimnutí, že hlavní "děj" je tentokráte odehrál v sekci názory čtenáře pod dílem :)

Pucko
04. 11. 2010
Dát tip
jedna nevydarenejsia basen, a hned sa tu zlietli onanisti...no, vyborne:/...inak mam pocit, ze typkovia chceli povedat, ze je tam prilis moc patosu a prvoplanovych klise, az to straca uprimny nadych + slovne inverzie tiez prilis nepomahaju...

Norsko 1
03. 11. 2010
Dát tip
když kolébá tvou tvář

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
pardón

Paulette
03. 11. 2010
Dát tip
možná rozbouřené moře Svět možná moře > svět možná moře - svět když... možná se oboje váže k prvním láskám a možná... :)

Norsko 1
03. 11. 2010
Dát tip
rozbouřené moře svět

Paulette
03. 11. 2010
Dát tip
někomu je i chat malý...

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
Už to tam máš, můžeš se vyřádit. Co já bych pro Tebe neudělal.

Divoký chat pode mnou a dívčí veršíky nade mnou mi praví, že toto není das echte nussig,

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
To je výzva. Jdu na to.

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
Co by sis tak zhruba představoval?

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
Nene, k horšímu, pořád to jde dolů, ale na to se stačilo zeptat, žejo... :). Ale je fajn, že seš zpátky, aspoň bude zase bžunda, žejo.

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
No, pokud to bereš takhle, tak to nezbývá než s Tebou opravdu souhlasit. Bohužel na Písmáku Edgara Lee Masterse nemáme, tak beru co je, ale co Ty tu vlastně děláš, když je tady všechno tak hrubě pod Tvou úroveň.

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
Nestydim. Zase nemůže být každý tak přísný jako Ty. Mimochodem, kde se vyznávám z lásky k nějakému odpadu, ukaž, a já Ti dám za pravdu.

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
A v plné síle.

Zbora
03. 11. 2010
Dát tip
Chroust je zpět!!!!!!!!! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru