Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zřejmě vymyšlený deník Horviho Nathalsona

06. 11. 2010
0
0
891

2.10.

Dneska to v práci uteklo. Těšil jsem se domů. Prej má pro mě moje Stará-Mladá (dále to zkrátim pro účely deníčku na SM :))nějaký překvápko…

Jo mimochodem nevíte někdo,  do kdy Ji můžu říkat mladá a od kdy už jen stará??

………….

Ale abych neodbočoval od toho překvápka….

Přišel jsem dom, moje SM už byla doma..v kuchyni…dokonce s teplou večeří ) Že bych byl pro ni takový zlatíčko???

Véča byla vynikající, taky jsem svoji SM za to pochválil…je totiž úžasná (nejen kuchařka:)).

„Horviku“  řekla mi a usmála se na mně „ kdy si najdeš čas na tu naši cimru? Potřebovala by už konečně vymalovat…

„Snad po mě nechceš,  abych se na to vrhnul už dneska?“

„No víš, slíbil si mi to! Vzpomínáš?

Musel jsem SM dát za pravdu.

„No tak já si skočim pro věci a udělám to ještě dneska“  řekl jsem. I když už bylo docela pozdě…

„Nikam si neskákej pro věci , já jsem to už všechno připravila“ řekla mi moje milá SM.

„Wow tak to se jdu schválně kouknout….“

Přišli jsme do ložnice, strhla ze mě hadry….prej abych si je neušpinil. :)

Ničím jsme se nezdržovali.

SM si vzala to ruky moje nádobíčko….

Já jelikož jsem uderník ...tak jsem na to hupsnul….

No, co ti můj milý deníčku budu povídat, asi za tři minutky byla vystříkaná cimra, do bíla, a celá zářila  :)

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru