Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dešťová erotika

07. 11. 2010
6
20
1606
Autor
Shelma

... čti, jen pokud je Ti víc než osmnáct :-)

Ticho a mlha zahalí deštivý den
a z vláčné duhy barevných strun
nejdražší vodní hábit odívá
to duhový vládce deště
sní svůj barevný odvěký sen
když světlo pohasne,
a země poklidným spánkem usíná.
 
Dotknout se času,
dotknout se vzpomínek
ten moment návalu touhy
ozvěnou pozvolna prolíná
a tisíciprvní třpytivý kamínek
jiskřičku v stříbrných slzách zhasíná.

Teplo v Tvém hlase hřeje mé tělo
ten prchavý okamžik štěstí
z bezbřehé touhy nastává
kouzlo nekonečna v spáncích mi znělo
šeptám Tvé jméno a můj vlhký klín
pod kapky rozkoše roztává.

Na malou chvíli mě pohltí nebe
dešťový bubínek s duhovou harfou
svou sonátu toužebně hraje
Hladový déšť mi připomíná Tebe
bere si všechno, tak jako Ty
a mé tělo oddaně pod Tvými dotyky taje.
 

20 názorů

slivaka
14. 01. 2011
Dát tip
:)*t.

Shelma
12. 11. 2010
Dát tip
No vida, a ja myslela, ze moje detske sestilete erot.predstavy byly dokladem abnormality :D ... A kdyz me maminka coby prvnacka nacapala, jak se libam za pradelnou se sousedovic klukem, tak jsem defacto nechapala, za co jsem dostala tak hrozny vyprask :-))))

Shelma
11. 11. 2010
Dát tip
Vinen, sup ke klavesam a napis verse, co vhani horkost do spanku :D Diky za dukladny rozbor meho "pod osmnact nevhodne", skoro jsem se u toho zapotila. Nicmnene melo znamenat jen jedine, ze se jedna o oblast, kterou provozuji dospeli a navic zertem, proto ten smajlik za tim... Ty budes asi v beznem zivote pekny brucoun :-)

Shelma
10. 11. 2010
Dát tip
I kdepak, chyba v chapání není na mém přijímači. Tak, jak to popisuješ Ty i ve spojitosti s brutalitkou atd... to máš spíš na mysli drsný sexík. Erotika nemusí zákonitě zahrnovat sex... Erotika sexu předchází, dělíme ji na ... ale ne, to už by bylo na delší přednášku. Prostě jednoduše řečeno, ja měla na mysli lehkou něžnou erotiku, která vhání horkost do spánků, nikoliv akci"šup, dem na věc".

Shelma
10. 11. 2010
Dát tip
I kdepak, chyba v chapání není na mém přijímači. Tak, jak to popisuješ Ty i ve spojitosti s brutalitkou atd... to máš spíš na mysli drsný sexík. Erotika nemusí zákonitě zahrnovat sex... Erotika sexu předchází, dělíme ji na ... ale ne, to už by bylo na delší přednášku. Prostě jednoduše řečeno, ja měla na mysli lehkou něžnou erotiku, která vhání horkost do spánků, nikoliv akci"šup, dem na věc".

Shelma
08. 11. 2010
Dát tip
Hmm...zajimavy nazor, takze co je od osmnacti, od toho se ceka brutalita, ach jo svete, kam to kracis, kdyz jemny sex je pro 4lete netere, jejichz usty se hrnou sprostarny... Byt Tebou, vezmu rakosku na rodice :-)

kocicka 8
07. 11. 2010
Dát tip
Mnau T

Shelma
07. 11. 2010
Dát tip
Ach mela jsem zvolit osloveni oboupohlavni, jak tu zminil pan "Sverak", ze se omlouva, ale ze se neorientuje v prezdivkach, budu muset vice studovat profily zucastnenych....predpokladam, ze Adam neni Adamka :-)))) Dest lze vyuzit jiste i na milovani, je totiz mnohoucelovy ;-)

hele, nedělej do nás tlaky, jo?

Shelma
07. 11. 2010
Dát tip
1. Brackymu diky, evidentne rad erotiku :-) 2. 13-ti lety balonek, at si jde lecit komplexy na hriste a az dospeje, vstup povolen ;-)

nám je 13, jsme teda ušetřený - jo, ten obrázek je pěkně hnusnej, to zase uznej.

krasna vkusna erotika. t.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru