Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska na prd

13. 12. 1999
0
0
1066
Autor
JoeJay

Lásko, na co tě mám, když uctíváš jen bohy. Lásko, kde jsem tě vzal, strašně ti smrdí nohy. Lásko, co je tvým koníčkem, řekni mi to až si kýchnu. Lásko, co tam děláš s Toníčkem, radši si 10 miligramů heroinu píchnu. Lásko, kdybych já byl kovářem a měl jeho sílu, rozpáral bych ti břicho a řek, že jsem ti vyndal kýlu. Lásko, jsem duší romantik, a proto točím volantem. Cikáni vypustili pět pneumatik a ted´ mi točí Trabantem. Lásko, mam sílu jako bejk, říkají mi Rambo. Já si na šéfa hejk a ted´ mi řikaj Hambo. Lásko, dva dny oslav, dva dny strachu. Oslava všech oslav a dvě vodky v prachu. Lásko, Lásko Volám Petro Lásko, Lásko nečti si to Metro. A tohle je verš poslední, Pepa řiká-zelená je tráva. A tohle je verš poslední, já jsem zase zkalenej jako Milka-kráva.
Gity
18. 12. 1999
Dát tip
Koukám na to a bere mě jak je to skvěle ulítlý...jo teď jak dělany pro mě...je jasný co chtěl básník říci..

Naja
17. 12. 1999
Dát tip
Nejhezci je zacatek: Lasko na co Te mam, kdyz uctivas jen Bohy ??? Vim, ze takova laska by mi byla k nicemu. A pak mne rozesmal ten konec zkalenej jak Milka-krava. No rozhodne je to mnohem lepsi a to jak obsahem tak formou, nez tvy predchozi veci :=)))

Novaca
14. 12. 1999
Dát tip
To ses teda vytáh, Pepane.

Miroslawek
14. 12. 1999
Dát tip
Skákal pes, přes oves, hodně snes, ale ...?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru