Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vlhké snění

18. 11. 2010
4
24
2107
Autor
Shelma

Je odrazem naší sexuální touhy, našich nesplněných přání, nebo jen dlouhého absťáku. Postihuje všechny věkové skupiny bez rozdílu pohlaví a stavu. A co je důležité: může být naším velmi dobrým pomocníkem ve hře zvané "partnerská věrnost"................

Obvykle bývá toto téme tabu. O intimitě jsme zvyklí mluvit spíš v úzkém kruhu lékařském (jako pacienti) nebo úzkém kruhu přátelském. A pak je tu ještě rodina, ale sahněte si do svědomí, kdo z vás si o svých intimních momentech popovídal s rodiči?

Je jediná oblast, kde by toto povídaní mělo být téměř samozřejmostí a tou je partnerský vztah. Často správné slovo může odstranit nepropustnou zeď, která hrozí jinak fungující vztah zahubit....
A když není správné slovo, mohou Vám pomoci vlhké sny.

Co k tomu potřebujete?
Nic....
Tedy skoro nic...jen takovou maličkost :
Vaši fantazii a temperament. Jedno je s druhým velmi úzce provázané.

Zdá se Vám Váš sexuální život nudný?
Ne na dlouho...
Stačí když zapojíte fantazii a můžete v této oblasti provozovat cokoliv.
Můžete být lolitkou nebo dominou, šmahem ruky vyměnit hebké bílé prádelko za vysoké čižmičky a latexový obleček, můžete se zúčastnit swingers párty nebo zkusit sladká muka v podobě subtilní otrokyně.... Prostě cokoliv....

Pokud máte opravdu vyvinutou fantazii, budete mít téměř autentický zážitek, a co víc : některý
z nich se může v malé podobě promítnout i do reálného sexuálního života, minimálně tak,
že se začnete trošku jinak chovat, protože budete spokojenější.
Oproti střídání partnerů za účelem osvěžení prožitků, má vlhké snění jednu obrovskou výhodu: NIC NERISKUJETE.
A kdo ví, možná po čase, až nastane vhodná chvíle, najdete správné slovo a zapojíte do svých snů i partnera.

Tak co?
Zkusíte to?
Můžete začít právě teď... než zavřete oči a uložíte se ke spánku...

Přeji krásné sny :-)

zena v hnedem

24 názorů

Athares
21. 01. 2011
Dát tip
Úvaha rozhodně zajímavá. Sny mohou být odrazem touhy i obav, to je dělá zajímavé. Erotickým snům bych moc velkou váhu nepřikládal, ale ta upřímnost a důvěra jsou podle mě ve vztahu nepostradatelné...

Athares
21. 01. 2011
Dát tip
Úvaha rozhodně zajímavá. Sny mohou být odrazem touhy i obav, to je dělá zajímavé. Erotickým snům bych moc velkou váhu nepřikládal, ale ta upřímnost a důvěra jsou podle mě ve vztahu nepostradatelné...

Shelma
06. 12. 2010
Dát tip
Pasazier... - o povzbuzeni a silu fantazie (nedostatkovy tovar :-)) mimochodem, neni rec o sukani, musis cist mene povrchne

Shelma
26. 11. 2010
Dát tip
V MHD se nenudim, ctu knizky, a v buse mezimesto mam chvili na psani :-)

Shelma
22. 11. 2010
Dát tip
Vy jste mi tedy páreček k pohledání... se mi zdá, že Snotík + Axlík jsou jednovaječná dvojčata :-))) Kdybych měla psát paměti, to by mi snad ani nevydali, rovnou by to spláchla cenzura :-D (právě proto, "kdo jsem" :-DDD) Jinak dneškem počínaje mám pražské "občanství" a co bude dál, ukáže život sám... budu se snažit, ať je líhní milých překvapení. Adamovi přeji, ať se rande povede a Snotíkovi, ať takových nocí po rozvodu není moc :-)

Shelma
21. 11. 2010
Dát tip
Díky sňatkovým podvodníkům i jejich manažerům :-). V pátek jsem předala klíče od minulosti a od toho momentu mi začíná nová budoucnost. Jelikož jsem vlastenka (dnes už se to nenosí, nicméně to pro mne není prázdný pojem), tak rozhodně ostudu žádnému městu neudělám. Jedno královské město ( http://shehezerada.blog.cz/rubrika/moje-mesto )vyměním za jiné, byť větší. Mimochodem, poslední noc v domě musela být o samotě... vlastně jednoho společníka jsem měla... lahvinka piva, kterou jsem našla za oknem... Prázdný pokoj s mou maličkostí na karimatce a ladváčem vedle, to vypadalo jako óda na bezdomovce :D.

ano. ukázka toho, že když je třeba pomocná ruka, nejlepší je ta vlastní...:o)

Slnko
19. 11. 2010
Dát tip
sestricka znie to ako reklama na eriticke sluzby, ale tema fajn, ma to nieco do seba:)t

Shelma
19. 11. 2010
Dát tip
Noční pánská jízda ? :-).... I vy kujoni.... A já spím sama v prázdném pokoji na zemi. Dnes mám vyjímečný den... poslední den na místě, kde jsem žila od svých devíti let. Půlku domu opouštím úderem zítřka... Čtyři pokoje nezvykle prázdné... Od pondělí už nebude mé rodné město mým bydlištěm, přemístím se do jiného královského města - stověžatého :-) Protože je pokročilá hodina... ehm...něco pro Vás mám, je v tom schovaného kousek hříšné šelmičky (jen doufám, že tohle nečte můj přítel, sic budu bezdomovec :-)))): http://www.youtube.com/watch?v=ejQRPPgeBKY (made in Shelma)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru