Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vinná

20. 11. 2010
1
24
1748
Autor
Maverick

něco ze šuplíku

Nehledal jsem pravdu ve víně,
hledal jsem ji ve tvých očích
Zatímco se mi hlava stále točí,
z mých očí tečou slzy

A ve víně bych se nejraději utopil.



24 názorů

Honzyk
23. 11. 2010
Dát tip
..nemam co.))) bohuzel.........

Maverick
23. 11. 2010
Dát tip
konis - díky - já tu mám ještě jeden nick, kterej je úspěšnější a vím, že tohle dílko není nic nového, ale prostě chtělo na svět, tak je tady stejně jako Maverick :-) VT Marvin - ok v poho Honzyk - už to vysaď, nebo si naopak šlehni :-)

konias
21. 11. 2010
Dát tip
Ho, ho...na takovouhle pěknou diskuzi se fakt bezva navazuje (mimochodem: fakt mě fascinuje přirozená lidská vlastnost hledat nebo si vytvářet nepřátele v rámci jakéhokoli prostoru, ve kterém se pohybují nějaké individuality) ...ale k dílu: jak už bylo řečeno, kdybych to vlastně nečetl už tisíckrát - mohlo by to být pěkný...nic pro ti citacím nebo občasným zacházením s klišé a stereotypníma obratama, ale vždycky se to musí alespoň nějakým detailem obrátit v něco novýho...nebo se o to alespoň pokusit :-) zdravím autora a diskutující...

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
"omletina", sorry- esis psal v pátý třídě, dostaneš od pana učitele obtisk zebry, OK.)))?....přeci sem nebudu plácat lárygfáry, který si nemyslim...a za naše kecy jsem se ti už vomlivil, soráč!D ahoj.

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
VT, di do prdele, svý jsem ti napsal ve zprávách, OK..? ----------- text je podprůměrnej,cirkusácky barevnej, oletzina všech omletin...po mým teda. Pokud autor vnímá jinak, omlouvám se mu, že jsme si tady pokecali. Ale srágora zůstane srágorou, i kdybychom sem naplkali novej chemickej vzorec na lék proti rakovině děložního čípku, myslím. Jo, VT je v pohodě, včera mi napsal, abych se "poctivě věnoval své vlastní tvorbě", jsem málem spad ze židle:DDD

Maverick
21. 11. 2010
Dát tip
Můžu vám říct, že to je snad poprvé co mě potěšilo, že jste mě nějakou básničku takhle pohřbili :-) Ulevilo se nejen šuplíku :-) Jo a řekl bych že VT Marvin je víc v pohodě než Honzyk...

:))))))))))))))))))))))))))..čau...))))

Honzyk
20. 11. 2010
Dát tip
...ja zjistil, ze to mam napsany (mam tu hozeny terminy), tak jsem sem nakouknul jen, jaky rady rozdava naz Velmistr VT....jeho reci jsou nekdy fakt k posrani:)) - ja mu nabid mir, on mi napsal, ze se mnou nevalci - a kdyz, bacha, "tady budu delat poctive svou praci(!)", tak se snad dohodneme...sileny...)) DDDDDDDDDD cau, padam z tohoto posahance..)

..páčko..ať se daří...)

Honzyk
20. 11. 2010
Dát tip
...to nic, tam prijde kedenc...pa, jdu psat za prachy...))

..aha...)) ..mám děsné vedení...))

Honzyk
20. 11. 2010
Dát tip
...takovej suplik neni jen nejaka lecjaka vec, jak by rek muj oblibenec Wolker..))

Honzyk
20. 11. 2010
Dát tip
...tak na spodary., no, ale cisty!!D

..honzyk..proč na ponožky?????

Honzyk
20. 11. 2010
Dát tip
...se supliku muselo teda pekne ulevit, esi uz tenhle klenot, bez urazky, nehejcka...jiste chtive ceka treba na ponozky nebo cisty kapesniky DD

..stává se..

blbjenka
20. 11. 2010
Dát tip
tak, viz Marvin, nepotřebuju číst třímiliontou variaci na známé téma a už vůbec ne pastelovýma barvičkama a teenfontem. chci něco nového, originálního, osobitého. tohle je škoda kliknutí a převažující pocit jedině "ježišiužzase"

Tím je vinno víno.

moorgaan
20. 11. 2010
Dát tip
...nac hledat pravdu, kdyz nakonec donuti cloveka , jak si spoustu veci nalhaval..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru