Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nehoda

22. 11. 2010
7
11
1221

pachuť a nechuť.

Naši lásku

přejela jedné deštivé noci na pavláku tramvaj

Byly tam kočičí hlavy a ona

nosila hrozně vysoký podpatky

a taky poslední dobou hodně pila.

 

Schovávám si v kabelce její ledvinový kameny

těžký, hnusný.

To na památku

a taky abych trochu pomohla gravitaci

 

...když on mne vezme do náruče a políbí

a já mám chuť se vznášet...


11 názorů

..nevím co je na tom zmateného..je to skvělé!

jo, blbjenko, není to se mnou lehké. Jsem zrádná a ještě nečitelná:-))

blbjenka
23. 11. 2010
Dát tip
a jo takhle, no ovšem v tom případě bych s tebou chodit nechtěla, když hned po rozchodu myslíš na vznášení s někým jiným :o)) sice chápu jak to myslíš, ale z tý básničk to moc vidět neni, holt některý čtenáři jsou natvrdlý a musí se na ně polopaticky :)

LadyLoba
23. 11. 2010
Dát tip
zaujímavé

blbjenko, sice to znám, ale...ne, vůbec mě to nenapadlo. Možná tvoje asociace?:) A díky za kritiku. Zmatenost mne vůbec nenapadla. Přišlo mi normální, že jedna láska umře a s někým jiným se zase vznášíš...nebýt těch pitomých kamenů:) Teď z vašich reakcí chápu:)

Honzyk
23. 11. 2010
Dát tip
pavláku, to máš fukanecD

Honzyk
23. 11. 2010
Dát tip
...jo, text působí dost zmateně - podle mě (teda)se ti zalíbila představa "lásky" na podpatcích nma karláku a paks jela....

renegátka
23. 11. 2010
Dát tip
Moc se mi líbí tvá báseň, ty kameny jsou důležitý.*

blbjenka
23. 11. 2010
Dát tip
sedím si na vedení? když ji přejeli, tak je mrtvá ne, tak jaký vznášení ještě očekáváš? btw: S lítostí vám oznamujeme, že po dlouhé nemoci nás opustila láska - náhodná shoda nebo že by inspirace?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru