Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Momentka z Aberdeen

27. 11. 2010
3
14
969
Autor
Pozér

Jedno

"regular espresso

to go"

déšť, sníh, vichřice

za okny Cafè 

Půjdu kolem

pobřeží

Severního moře

domů.


14 názorů

Momentka, která splňuje účel.

Pochvalna
28. 11. 2010
Dát tip
Krásná momentka, je v ní vše, teplo, chlad, stesk i zima, ba i těšení. Jako mé takové "teď v tento moment": zadělávám na adventní věnec, zavoní svíčkou večer zapálenou, někomu v pokoře Adventu, mně ve štěstí, potěší..v tichu místnosti hřeje nyní už...

Honzyk
28. 11. 2010
Dát tip
...takle položený : nic. Lítající ve větru "TAM" : dost. já jsem pro TAM.

blbjenka
27. 11. 2010
Dát tip
tak jo :) přeju s ohromováím hodně štěstí :)

Pozér
27. 11. 2010
Dát tip
ufff...to kdybych vědel... no...možná do knihy, pomocí které chce autor ohromit svět a taky tu holku, co mu pořád dává košem.

Pozér
27. 11. 2010
Dát tip
ufff...to kdybych vědel... no...možná do knihy, pomocí které chce autor ohromit svět a taky tu holku, co mu pořád dává košem.

blbjenka
27. 11. 2010
Dát tip
kdybych měl vyjímečné myšlenky, tak je nedávám na Písmák děkujeme za upřímnost, jsme zde odkladištěm zcela nevyjímečných myšlenek :)) kam se vlastně dávaj ty vyjímečný (kromě patentovýho úřadu samozřejmě)? :)

Pozér
27. 11. 2010
Dát tip
no, narovinu, kdybych měl vyjímečné myšlenky, tak je nedávám na Písmák. Když to vyjde, tak budu příští rok psát něco podobného z Lerwicku. V Leeds se mi holky líbily víc, protože bez ohledu na počasí nosily minisukně. Skotky moc minisukně nenosí. I když sem tam... Teď se zrovna významně kamarádím s jednou Skotkou, není sice moc hezká, ale je milá.

blbjenka
27. 11. 2010
Dát tip
podle nějakýho průzkumu jsou v Aberdeen nejošlivější holky na světě, je to pravda? :)) spousta lidí je někde pryč, spousta lidí je někde, kde je hnusný počasí. a každýmu z nich proběhne denně hlavou pár desítek podobnejch myšlenek. myslíš, že tahle je něčím vyjímečná? já myslim, že ne.

Pozér
27. 11. 2010
Dát tip
.

Pozér
27. 11. 2010
Dát tip
Heleme se! Šumperák! Jsem původem taky ze Šumperka. Zdravím tě.

další co hledá domov ( tam někde v sobě)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru