Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* 1

07. 12. 2010
15
15
2937
Až po večeru den chval
a zvolni cval,
v divoké chvíli člověk se mýlí,
rád by se smál, že Svatý Grál
pro věčnost věků uchoval.
 
Ušetří síly, kdo s větrem střílí
a za úplňku miloval.

15 názorů

blbjenka
15. 12. 2010
Dát tip
to by hodilo na pohlednice :) fajn

Impresse
12. 12. 2010
Dát tip
*

Bíša
11. 12. 2010
Dát tip
T*

moorgaan
11. 12. 2010
Dát tip
..v rytmu kopyt..jako byhc byl opit!

alši, jenom jestli neke...

strhující závěr...skoro to slyším jako song :o)

koloušek
09. 12. 2010
Dát tip
T*

Delfín
08. 12. 2010
Dát tip
Jarmila_Maršálová: To jsem byl dříve tak špatný? A já to, Narcis, netušil!;o( Jo, kdyby Tys jen tušila, co jsem na různých místech už spáchal! Dokonce i jakousi romantickou ódu o septiku, co navečer tiše rozpráví s jistou intimní částí...;o))) Kdesi jinde na fóru jako příspěvek do diskuse...

všem díky! Pros:statisticky nevím, co přišlo, to předávám, mně vyjde úplněk vždycky na moře, asi má kouzelnou sílu... nostalgik: super Delf: Tip, jsi úžasný, moc se mi líbí, lepšíš se!))

Delfín
08. 12. 2010
Dát tip
Jdu krokem volným stezkou Něhy, dlaně s Tvým tělem hodí řeč, vždyť prolog patří před příběhy, předehra pak před Lásky zteč! Nejprve zmapovat je vhodné krajinu, co chceš dobývat, i trocha teorie bodne, než do toho se můžeš dát! Jinak se zadýcháš jen pouze a snaha Tvoje vyšumí jak kdybys prd vypustil pouze! Ten píseň Lásky neumí...

nostalgik
08. 12. 2010
Dát tip
nemiloval jsem za úplňku však jednou bych to zkusit měl... rozepneš sukni, podprsenku měsíc snad bude stavitel :o))

Prosecký
08. 12. 2010
Dát tip
Tip. Zejména za návod k úspoře - viz milování za úplňku. Je toto zjištění podloženo statisticky věrohodným průzkumem? jde o vliv světla: tedy že partnera(ku) nemusím potmě hledat?

Diana
08. 12. 2010
Dát tip
Hezké ****

Háber
07. 12. 2010
Dát tip
jéj * veľmi * pekné *

..to je dobré..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru