Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šťastně až navěky

15. 12. 2010
1
7
437
Autor
Dori

 

Seděla ve svém pokoji a pila svůj šálek čaje z růžových květů  jako každý den.Zrovna v tu chvíli když si vychutnávala poslední doušek čaje , zaslechla dusot koní.Vstala z křesla  a prázdný  šálek  postavila na komodu.Šla směrem k oknu, odhrnula průsvitný závěs a opatrně vyhlédla z okna.Najednou se jí na tvářích vykouzlily dva malé dolíčky.Pod jejími okny stál její princ.Vyběhla z komnaty, svíral jí pevně utažený korzet , nemohla dýchat , přesto běžela dál.Na bílých střevíčcích klopýtala po zatočených schodech až dolů.Pod shodami si narovnala vlečku a běžela na nádvoří,tam už na ní čekal on.Vrhla se mu do náruče, nebyl tu přece tak dlouho.Pevně ho objímala kolem krku ,vnímala vůni jeho vlasů a věděla , že s ním chce zůstat až do konce svého života.


7 názorů

a jak to dopadlo?

KILL11
19. 12. 2010
Dát tip
To si děláš srandu?

Bundíísek
16. 12. 2010
Dát tip
Mě se to nelíbí podle mě by to mělo trochu pokračovat a nedává to smysl chyby tam jsou ,ale ty děláme každý musíš víc přemýšlet a né to mít za pět minut dopiluj to a bude to pecka

Alegna
16. 12. 2010
Dát tip
je to milé, šťastné a romantické, pravda nevybroušené, ale to se jistě časem poddá, Upravila bych např.: Seděla ve svém pokoji a pila svůj šálek čaje z růžových květů, jako každý den. Zrovna v tu chvíli, když si vychutnávala poslední doušek, Pro povzbuzení tip

sharik
15. 12. 2010
Dát tip
mozna bych to spis zaradil mezi prozaicke miniatury, nez mezi povidky ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru