Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šeptem do prázdného publika...

17. 12. 2010
9
10
417
Autor
Graihm

 

Zavřel jsem oči a zapomněl neřesti,
jak málo stačilo mi před pár lety.
Dnes zavřu je znovu a náhle beze lsti
dívám se v bledou tvář feťácké skety.
 
Marně se všude ptám na smysl otázek,
odpověď mizernou zřím na dně vína,
a kolem zápěstí krvavý provázek
na doby naivní s pláčem zavzpomíná.

10 názorů

koloušek
19. 12. 2010
Dát tip
T*

Tohle je opravdu povedené, má to hloubku...a duši...Pěkné to jest....

dajakbol
18. 12. 2010
Dát tip
Alegna, Honzyk: Báseň samozrejme neplynie – prvý verš je daktylský, druhý a tretí jambický, štvrtý zase daktylský. Inak je ale snaha upratať to do daktylov zrejmá. Podľa toho, ale aj podľa voľby motívov a podľa dekadentnej artikulácie a tonality by som to tipoval na inšpiráciu J. H. Krchovským. Aj vinou tejto alúzie a domrveného rytmu básnička pôsobí nevierohodne, sprstavycucane.

moc hezké *

..graihme..ani si neumíš představit jak ráda tě tu vidím.. ..báseň dobrá..jako vždy.. ..jen prosím tě piš..piš..aspoň kvůli mně..dobře?..:)

matik
17. 12. 2010
Dát tip
pěkné a *t

Andyhell
17. 12. 2010
Dát tip
Na dně vína jsou vážně jen samé mizerné odpovědi.

Andyhell
17. 12. 2010
Dát tip
Na dně vína jsou vážně jen samé mizerné odpovědi.

Alegna
17. 12. 2010
Dát tip
ano, báseň dobře, saozřejmě plyne *

Honzyk
17. 12. 2010
Dát tip
................jako bych to uz nekde cet......tim nechci narknout autora z plagiatorstvi, ani omylem ne. *** prvni striofa je vyborna, a nemusi se vubec , podle me, jednat jen o fetacky vztahy...ano omylem ne.... a cely jo....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru