Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

lůzr blůz

18. 12. 2010
11
23
1164
Autor
Andyhell

Šachistům rostou vousy nejrychleji

a vždycky sedí v první lavici

tak ať se klidně jiné děti smějí

šachistům rostou vousy nejrychleji

a ledacos si umí odříci

 

 

 

A tlustý holky jsou jen pro legraci

úsměv si pro ně nikdo nechystá

do tlustý holky rád si každý bací

vždyť tlustý holky jsou jen pro legraci

přidá se i ten trapný šachista...


23 názorů

Diana
08. 01. 2011
Dát tip
:-)

Andyhell
30. 12. 2010
Dát tip
aha - no a o tom to je - cos myslela?

Edvin1
30. 12. 2010
Dát tip
Nezamýšlím, to máš recht. Není nad čím. Líbí se mi, že se dovedeš pousmát sám nad sebou. Aha: Souhlas.

Aha
30. 12. 2010
Dát tip
Ta druhá část není vtipná. Je naopak velice nevhodná a svědčí pouze o nezralosti autora. Možná to pochopíš hodně později. To bych ti velice přála. Ti starší tomu budou asi spíš rozumět. Kdo nemá v rodině maminku, sestru nebo dokonce dcerku, která má nadváhu? A co je k tomu vedlo? Rozhodně ne hlad. Pokus se o legraci na svůj úkor. Ty prý vycházejí nejlíp!

Andyhell
30. 12. 2010
Dát tip
cywe, já se tak snažim a pak přijde Edwin a řekne banální. Tsss. To je náhodou hluboká filosofie. Ponivač tyhle zážitky z dětství můžou člověka ovlivnit třeba nafurt, né že by se mě to týkalo, to bych se k tomu nepřiznával, že, ale obecně, tenhle princip cyklisty, méně korektní terminologií princip padajícího hovna je jedním ze základních principů lidské psychologie, ale Edwin se nezamýšlí, ponivač už je za vodou asi :))

Edvin1
30. 12. 2010
Dát tip
Banální, ale šikovně napsané. Text pro šlágr, nad jehož smyslem se není třeba zamýšlet. P.S. Tlustý písmačky Ti to asi nepochválí. :-)

:)))))..tak jo..))) .--sorry..Andy..))

..aha..proto mi narostla brzo prsa?..))))))))

hhm..něco na tom je..čéče..)

Andyhell
23. 12. 2010
Dát tip
2šepot - to je normální postřeh ze života - odpozorováno - netuším proč. Určitý typ kluků - skoro v každé třídě nějaký je, inteligentní, ale moc nemluví, dívají se do země a v hlavě se jim děje bůhvíco. A opravdu mívají brzy takový směšný rádobyknírek.

..je..mi se to líbí..ovšem ty vousy mě fakt zaujaly,..tak čekám na odpověď..)

..proč jim rostou vousy nejrychleji?

upřímné, jako od Metráčka

já čekala někoho kdo ztrácí dívčí či ženský blůzy.. a někdy ty okroužkovaný ů vypadaj pěkně divoce :o)

MarK.
18. 12. 2010
Dát tip
..suhlasim s myslienkou - humanisto! (este, ze (uz) nehravam sach a moje mila uz neji moje figurky:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru