Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Magická holubice

13. 01. 2011
0
1
640
Autor
Margaretta
Nad světem fámů a pohádek,tam kdesi v oblacích poletuje záhadné stvoření,jež pouhým lidským okem zahlédnout nelze.Chcete se dozvědět víc?Tak pozorně poslouchejte.Peří má bělejší než ten nejčistší sníh a jemnější než lístky růží.Rychlostí se mu nevyrovná žádný stroj,pták,věc či cokoliv jiného.Ještě nevíte?Je věrným přítelem všechkouzelníků a čarodějek,kteří jej využívají k rychlému posílání zpráv.Ano,mluvím tady o magické holubici,jež se proslavila svými kouzly.Jako málo kouzelných stvoření je nesmrtelná a byla zde na počátku všeho kouzelného dění.Je jen jedna jediná,která přebývá vysoko v horách druhého světa.Je to matka všeho magického a nic se nad ni nemůže povyšovat.Byla stvořena proto,aby ochraňovala svět zázraků a vše,co do něj patří.Asi si řeknete,takový nesmysl,jak by mohla když je tam malá a nevinná.Síla a velikost však vždy nejsou rozhodující.Zapomínáte,že kdyby nebylo všech těch včas doručených zpráv,které jí obyvatelé onoho světa přivazovali na nožku či dávali do zobáčku,nebylo by tolik zachráněno.Je zkrátka jedinečná a magické bytosti ji uctívají za křídla,která drží nad všemi takovými...

1 názor

Fouraix
15. 01. 2011
Dát tip
a ještě bílí králíci :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru