Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myslenka rozespalcova

16. 01. 2011
1
2
682
Autor
newie

Omluvte prosim chybejici diakritiku.

Jsem na ceste do prace. Mirim do metra na Andelu a prodiram se davem. Lide do me vrazeji a moje ramena se nestaci uhybat ze strany na stranu aby unikla uderum cizich. Vzdy je to stejne, vrazi do tebe, neotoci se a neomluvi. Proudi sem a tam, bez myslenky a prece s cilem. Pripadam si ztracen. Citim se, jako bych stratil tvar i hmotnost, jako by prochazeli mnou. Proplouvali skrze mne a presto o me nemeli sebemensi poneti. Nejsem v davu nejmensi a tim vic mne ignorance ostatnich ryb v tomhle mori ohromuje. Jsou slepi k prostredi, sluchatka jim zamestnavaji usi a jejich tela jsou k ranni rvacce jiz davno necitliva...Jsou to jeste vubec lidi? Nebo spis, jsme jeste vubec lidi? Tahle myslenka mi problikne hlavou. Myslenku uhasim a zahodim, rozevru lokty a uz neuhybam. Ma lidskost je nyni uzce spjata s mou cilevedomosti a vervou. Jdu rovne a uz neuhybam...


2 názory

newie
17. 01. 2011
Dát tip
Je to psane na pocitaci zakoupenem v Kanade, tudiz nemajicim tlacitka pro pismena s diakritikou (konkretne hacky). Je pravdepodobne, ze to jde nejak nastavit, ale to je zona, kde me znalosti a zkusenosti pokulhavaji pomerne znacne :). "Problikavajicim myslenkam" byla reference na atmosferu poulicnich lamp pri kazdodenni ranni pouti...at uz zhasinajicich s usvitem ci jen blikajicich jak se jim zachce. Uznavam, ze Caps lock asi nebyl nejlepsi volba. Vetsinou pisi v nadseni a jakemsi zachvatu myslenky a asi jsem se nechal trochu unest... Diky za kritiku a jsem rad, ze se to libilo (tudiz dekuji i za tip).

pavel242
17. 01. 2011
Dát tip
jestli je to psany v mobilu, nechal bych to bez diakritiky uz naporad. mam rad happyendy, ze kterejch muze bejt clovek rozpacitej mam trochu odpor k "problikavajicim myslenkam" a CAPS LOCKU, ale budiz...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru