Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejsvětější ze všech dětí

30. 11. 2001
4
0
2122
Autor
Willi

                            Nad Betlémem hvězda svítí

                            a hrdě hlásí do kraje,

                            že narodilo se nejsvětější ze všech dětí,

                            že spasitel tu je!

 

                            Jen Heroda to děsí

                            a zahraje si na vraha,

                            křik dětí ozývá se kdesi

                            kde v lidech bere se ta odvaha?

 

                            To kvůli němu vraždějí nevińátka 

                            a on zarím tiše spí.

                            To kvůli měmu vraždějí nemluvňátka

                            a on už to možná dobře ví

                           

                            Však za pár let

                            bude viset na kříži!

                            podivnej je tento svět

                            a Bůh tomu jenom tiše přihlíží.

                         

                                                           


Muawijhe
23. 06. 2002
Dát tip
A nenapíšu ani slůvko!!!

Whelp
26. 04. 2002
Dát tip
Prokletí: Já teď něco řeknu. A nebude se Ti to líbit. Nemám nic proti Tobě, tvým kritikám, ničemu Tvému. Jen mám rád trochu tvrdší humor a mnoha lidem se takový humor zajídá. A mrzý mně, že k nim také patříš. Dabi: Mně nevadí žádná kritika, naopak. Protože nechci psát díla, která se líbí všem. Takové dílo snad ani neexistuje. Willi: A zase jsme my ti špatní. No to je osud. :o)

Prokletí
26. 04. 2002
Dát tip
no comment ;o) m.

Dabi
26. 04. 2002
Dát tip
Lidičky, jsem ráda, že se vše vysvětlilo. :) Podáme si ruce a dobrý, ano? :))

Whelp
26. 04. 2002
Dát tip
Co jsme si, to jsme si. Do smrti dobrý. :o)

Prokletí
26. 04. 2002
Dát tip
Tak jsem si je podali. Jo, zůčastnění, doufám, že Vám nevadí, že trošku zpožděně oznamuju, že mám lepru a svrab. To překousnete, že? ;o) m.

Whelp
26. 04. 2002
Dát tip
Mně to neva, já jsem malomocnej. :o)) Sem jenom zvědav, co mi odpadne dřív.

Prokletí
26. 04. 2002
Dát tip
Jo, vlastně, radši nepřekusovat, nemuselo by být zrovna chutné ;o)))))))))) m.

Dabi
26. 04. 2002
Dát tip
Teda to mě podržte! :o)))

Whelp
26. 04. 2002
Dát tip
A co že Ti to padá??? :o))))))

Willi
26. 04. 2002
Dát tip
Přátelé , přátelé musím podotknout , že jste pěkně nechutní !

Whelp
26. 04. 2002
Dát tip
Citlivko. Taky nejsi nejzdravější. ;o)))

Prokletí
26. 04. 2002
Dát tip
To my jsme, chechechéééééééééé ;o)))))) Nebo teda aspoň já ;o) m.

Willi
26. 04. 2002
Dát tip
No veškeré pohlavní a nakažlivé choroby jsem v mládí již prodělala !

Prokletí
26. 04. 2002
Dát tip
Nech se překvapit ;o))))))))) A pozdravuj dermatovenerologa ;o))))))) m.

Whelp
26. 04. 2002
Dát tip
Willi: A v klidu je dál roznášíš, že ano?:o)) Prokletí: Pozdrav vyřídím a návštěvu Ti zařídím. ;o))

Prokletí
26. 04. 2002
Dát tip
To jsou mi rýmy!!! ;o))))) Pá, zlobidla ;o) m.

Willi
25. 04. 2002
Dát tip
Hele nechceš svoje trdloškolské vědomosti aplykovat někde jinde ?

Prokletí
25. 04. 2002
Dát tip
Willi, proč hned reagovat takhle, achjo :( Trhni si za tohle... máš to zapotřebí? m.

Whelp
25. 04. 2002
Dát tip
Docela drzej. Jo, takový jsou všichni rádoby inteligenti. :o))

Prokletí
25. 04. 2002
Dát tip
Dejte mi pokoj, když jste takoví :( Jestli vám vadí, že někdo řekne svůj názor, že se mu něco nelíbí, a tím vám pohaní vaše rádoby úžasný dílka, nemáte na Písmáku co dělat. Bez pardónů. Písmák je svobodný prostor založený na diskuzi a kritice, ne na vzájemném poplácávání ramen. A pouštět se ve dvou do kritiky jednoho člověka, co chce jen říct opak toho, co si myslíte, abyste ukázali, že vy JSTE skvělí je ubohost. Sbohem :( m.

Whelp
25. 04. 2002
Dát tip
Ale ale, Prokletíčko se nám urazilo. Asi nemá rád černý humor. Achich, to je mi líto.

Prokletí
25. 04. 2002
Dát tip
Neurážím se, jen na to nemám náladu, když si vy dva krejete vzájemně záda. Co mám pak asi dělat? Ach :( m.

Whelp
25. 04. 2002
Dát tip
Máš to těžké, ale to nejsi sám. A k té Tvé kritice. Každý názor mě svým způsobem dobrý. A také vím, že není dílo, které se zalíbí všem. Bohudík.

Willi
25. 04. 2002
Dát tip
Hele Prokletíčko , já ti nechtěla ublížit a jestli se tomu tak stalo , tak se ti tu věřejně omlouvám . Tato moje hláška nebyla opravdu myšlena zle . Každej z nás má buňky na něco jiného , znáš to někdo má rád holky , jinej zase vdolky . Takže co jsme si to jsme si , ju ?

Dabi
25. 04. 2002
Dát tip
Wili, Whelp: Kluci, že Vám to není ani trochu hloupé. Proč urážíte na místo toho abyste byli rádi, že se Vám chce kritikou pomoci a poradit? A když Vám to není po chuti, proč prostě třeba jen slušně nepoděkujete? :o( Jsem z Vás smutná... A na Proklíka mi nesahejte, to bych se MOC zlobila!

Willi
25. 04. 2002
Dát tip
A máš pravdu , není fér jít ve dvou na jednoho !

Prokletí
25. 04. 2002
Dát tip
Už jsme si všecko vyjasnili a máme se rádi, viď, Willli? ;o))))) Dabi, žádná smutná, zakazuju! ;o)))) m.

Dabi
25. 04. 2002
Dát tip
Jaký jeden? Já jsem tady taky!

Willi
25. 04. 2002
Dát tip
Nikdo ti na nikoho nesahá , ano ! Já se tu veřejně omluvila , takže nevím co mám udělat více .

Willi
25. 04. 2002
Dát tip
Den je krásnej lidánkové , hele já tu nechci rozpoutávat , nějaké boje či tak něco . Každýmu se líbí jiné verše .

Whelp
22. 04. 2002
Dát tip
Tak to teda nevím, ale asi nejsem český čtenář. :o)))

Prokletí
22. 04. 2002
Dát tip
Whelpi, sorry, ale to je tředoškolská látka v literatuře ;o))))))) A dá se aplikovat na dost věcí ;o) m.

Prokletí
19. 04. 2002
Dát tip
4. verš hodně kousavý, nesedí mi... stejně jako neshody v počtech slabik. Víš operuješ s dost ohraným tématem, ale to nevadí, jenže když přidáš neprecizní formu, jde to do kelu. Vadí mi třeba příliš dlouhé verše... český čtenář nejlépe tráví 8slabičný ;o)))) m.

Whelp
26. 03. 2002
Dát tip
Vzalo mě to za srdce.

Adriana
12. 12. 2001
Dát tip
Willi, to bude asi tím, že se neslaví vraždění neviňátek, ale narození Spasitele. Básnička se mi moc líbí, dávám tip.

Gastarbajtr
02. 12. 2001
Dát tip
ne...právě naopak.....mě se líbí

Zizu
02. 12. 2001
Dát tip
Že by Tě pohltila vánoční nálada?

Gastarbajtr
01. 12. 2001
Dát tip
když se děti stávaly neklidnými, tvrdil otec, že by na ně měl přijít soudruh Herodes :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru