Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NOC POVÍDEK II. - hledáme autory

16. 02. 2011
0
2
874

Již tento pátek 18.2. - večer plný povídek v brněnském Café práh (www.cafeprah.cz). Pokračování prvního večera, na kterém vystoupilo osm autoů, kteří přečetli své věci. Potěšila nás i účast nepíších posluchačů, které také velmi zveme. Mezi povídkami zahraje písničkář Zdeněk Větrovec.



HLEDÁME AUTORY - poslední možnost přihlášení do 17.2. 2011

CP nabízí možnost pro autory povídek - 18.2. (pátek) 2011 od 20h-22h můžou přěčíst svou věc (cca 1 až 10min) ve speciálním večeru.*** Žánr nerozhoduje***Stačí poslat povídku do 17.2. na email: michal.simicek@volny.cz (předmět:"Noc povídek")*** Příjemný večer ve společnosti příběhů a myšlenek.

 


P.S.: Prosíme autorku povídky "S pozdravem váš anděl strážný" o znovu zaslání kontaktu. Děkujeme.


2 názory

moorgaan
16. 02. 2011
Dát tip
az jednou prijdou neposlouchajici pišci.-))

Musím uznat, že účast "nepíších posluchačů" by mě asi rozveselila taky:))) Je s nima mnohem větší sranda než s těmi píšími :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru