Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrdý Albion

03. 12. 2001
4
0
2424
Autor
Willi

                           Sladká Francie

                           hrdý Albion

                           galskému kohoutu

                           vyhlášen je boj!

                           v jeho čela křehká dívka stojí

                           a jejich myšlenek se lidé bojí.

                           Sladká Francie

                           hrdý Albion

                           Zajali dívku 

                           postavili jí na hranici

                           je blázen nebo není

                           na trůnu se mění panovníci

                           Sladká Francie

                           hrdý Albion!       


Kafkas
27. 09. 2002
Dát tip
Willi, tys nečetla Torzo naděje? Tak že by nějakou čítanku? :-) ne, to byl fórek... Já fakt věřím, že ta slova přišla sama...

Amanda
11. 07. 2002
Dát tip
Hezka pocta Francii...libi...

Muawijhe
24. 06. 2002
Dát tip
Líbí. :o)

Whelp
26. 04. 2002
Dát tip
Máš na mysli toto? Zvoní, zvoní zrady zvon, čí ruce ho rozhoupaly? Anglie slavná, hrdý Albion a my jsme je milovaly. Já myslím, že ta Williho báseň je hezčí.

jeannette
26. 04. 2002
Dát tip
...a my jsme je milovali. To je ono. Halasovy verse poslouzily dobre v dobe, pro kterou byly stvoreny,a dodnes ve versich slysis zvony. Taky jsem to nemyslela ve zlym.To je prece uplne bezny, parafrazovat. Jenom jsem vlastne reagovala na poznamku, ze dvojice sladka Francie-hrdy Albion pekne zni.

Willi
26. 04. 2002
Dát tip
Já vím , že to pěkně zní , proto jsem to taky tak napsala !

jeannette
25. 04. 2002
Dát tip
mimochodem, spojeni Francie sladká-hrdý Albion je samozřejmě aluze na Halase. Zkus si přečíst Torzo naděje...Zrovna tak to, že je to reakce na druhou světovou válku.

Willi
25. 04. 2002
Dát tip
Hele tak Halosovo Torzo naděje jsem nikdy nečetla a tak to nemůže mít a nemá s Halasem nic společného , jinak mně celkem potěšilo , že mám podobné myšlenky jako tento velký básník .

Whelp
22. 04. 2002
Dát tip
Koukám, koukám, Ty rejpáš a rejpáš.

Prokletí
22. 04. 2002
Dát tip
nerejpám, ne necíleně, jen říkám, co si myslím ;o)))) m.

Prokletí
19. 04. 2002
Dát tip
dosti špatné rýmy, jsou vůbec potřebné? třeba stojí/bojí jer hodně hrozné ;o) myslím, že by v 10. verši stačilo jen "postavili na hranici" tématicky: nevím, řekls tu vlbec něco? nemyslím... ;o) hezká je dvojice Sladká Francie - Hrdý Albion, má to zvláštní, starobylý zvuk ;o) m.

Whelp
26. 03. 2002
Dát tip
Trochumi to připomíná zradu před druhou světovou válkou.

pino15
27. 12. 2001
Dát tip
:o)

Adriana
12. 12. 2001
Dát tip
Jeden velkej tip.

Willi
07. 12. 2001
Dát tip
Taky názor!

Albireo
03. 12. 2001
Dát tip
Tip

Krel
03. 12. 2001
Dát tip
dobré..plynoucí a pocitové..!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru