Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jít dál

07. 03. 2011
0
6
298
Autor
shoegaze

V životě je mnoho lidí které máš rád,

ale smrt si neumí vybírat..

Občas chci aby zavřela mi oči,

říkala mi „smrt ti sluší!“

 

Ale nevím jestli je to dobrý nápad..

nevidět nic ani západ,který máš tak rád!

Život to je dar a nedovol aby ti byl brán!

 

Zavřít oči a jít dál,to Ti teď pomůže.

Tvoji mysli jeden by se bál,

ale ty vše zvládneš a půjdeš dál.

 

Pláč-slzy ti to neulehčí,tak zavři oči a jdi dál.

Sám zvládnout to musíš,nebo alespoň zkusit to musíš!

Vše ukáže čas,ten umí být i krutý..

 

Buď v tvé duši jas,nebo zas ten krutý čas..

Tvůj osud je těžký,tak zavři oči  a jdi dál!


6 názorů

shoegaze
07. 03. 2011
Dát tip
No právě proto, že to je veřejný prostor, tak si snad můžu publikovat pod svým jménem jakýkoliv nedodělek ;) Myslím také, že malá a velká písmena na text nehrajou roli.. osobně když si přečtu něco, co má pro mě hlavu a patu a při nejlepším i dobrou pointu, nebo podtext, tak úpravu řeším až v poslední řadě .. (tím nechci nějak vychvalovat zrovna tohle, ale jen říct, že na obsah to nemá vliv).

to je jako bys nechala vytisknout knížku a teprv pak po sobě text četla...jestli nemáš čas, tak se na to vykašli. Lepší je dělat věci pořádně. Chápeš, že tady je veřejný prostor? Že si o tobě budou mnozí myslet, že jsi flink? Jen proto, že ti je líto dvou minut na přečtení svých děl...? Jaký to má smyslnasázet sem deset nedodělků v jednom dni? Kolik lidí si to asi přečte, co myslíš? Ale je to tvoje věc, když si svých dílek nevážíš...

shoegaze
07. 03. 2011
Dát tip
k tomu se dostanu zas příště.. protože doma nemám internet a celkově je to trošku komplikované :) a teď v práci nemám tolik času.. Mám to tu víceméně jako nějakou "zálohu" teď

no a nestálo by za to, než to sem všechno nasypeš, si to trochu přečíst a opravit triviální chyby?

shoegaze
07. 03. 2011
Dát tip
díky za názor.. ty poslední věci, co jsem tu dala jsou jen překopírované z wordu a nedívala jsem se na ně, takže jsou bez korektury.. psala jsem to tak před pěti lety cca :)

ujasni si, jestli chceš psát "Ty" a "Tvůj" nebo "ty" a "tvůj".

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru