Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zup!

07. 03. 2011
2
1
901

Tož kurva, ogáři a robky! Tudle su takle žrala chlebiček z obó stran svinsky namazený sádliskem a jak tak žeru, tož najednó rup, kurva! Bolest jaksviňa, do mordy jako dyby mně kopnul ten býk! Řikla su si, Milu, peč na to, si samyca nejtvrtší, kurva, to roschodiš! Z jednoho vipičeného zubu sa přecik neposereš!Tož a rozchozovala su to tedyk, gramrala po tej domácnosti, svinim dala, fčetně tchyně, kozu podojila, ale ten zub fort bolel, vobec to nescelo přestať, nemohla su sa kvoli němu na nic sůstředit, kurva! Nakonec mi to tedyk nedalo, naburácala su do kůpelky, utřela ze zrcadla mušince a sinátorovo uhrovů šťavu a vodevřila tu moju mordu široků, abych sa na ten neřád podivala. Tož ale v mordě bola tma uplně stejná jako v rycourovém otvoru, tož su čopla sirku, zapályla a hořici dala do mordy, abych si trochu přisvitila. Kurva! Hnetkaj su tu hruzu viděla. Stolička vzadu bola uplně nasračky, sčernalá jako žalud u obješence a vypadala lechce jako ten vikotlaný pařes, do kterého občas chodim v lese srat. Bolo jasné, že ten zub mosí ven! Enemže zup neni kytára, abi si ho člojek mohl enem tak upižlat kuchiňákem, s tim su potřála pichnůt svinsky! Zabékala su papriko k noze, nebo ti schovám flašu, kurva! Tož a za pjet fteřin bol u mně starý a Mamo, co sa děje? A já Papriko, čeká tě svinská práca, rozbolel mě zup a ty ho svinsky hesky vytrhneš! A on Mamo, na to si nandi někeho jiného! Ja ti vyrvu zup a ty mě za to dáš přes kefu nohó od stola! A já Co bych to dělala, su snad nějaká sviňa ožratá, vipatlaná, že bich svojeho manžilka rubala přes kokos, kurva? A on Mamo, viš, žijeme spolu uš přes těch dvacet let a tak vim, co sa od tebe dá čekat a co nedá. A já Viš co? Kukni! Přisahám tadyk na moju nohu od stola, že ti nedám přes dršku, anik tě jinak nezrasim, aš mi vitrhneš ten zup, kurva!  Tož a on kyvnul a pak sa mi podival do mordy, abi vjeděl, s čim má tu čest! Ježišikriste, mamo, čistiš si nědy takik ty zuby? řikl, dyž opatřil vnitřek moji papule smrduté.  A já Proč jako? Vidiš jak to hnije, tož co to čistit jako? Škoda práce! A on rači uš držel hudu, došel si pro vercajk, rozdělal ho na zemy, čopl hasák a Mamo, odevři papulu, hnetkaj to bode, ale pamatuj cos mi slýbila, jo? Tož a chytil tu stoličku hnijavů do čelisti, řikl raz dva tři, zabéčil svinsky, ruplo to, zub vyletěl a z mordy asi tak dje decy hnojuvky hnisavé vistřiklo, kurva! Ogáři a robky, bola vám to ale taká svinská bolest, že vam to anik popsať nemožu! Zaburácala su hromotlucki, čopla nohu od stola a začala starého rušiť jak sa slušá a patřá, kurva! Noha mu drtila šecko od kuli až po hlavu, paprika békal na hory na lesy a prej Mamo, dyť si přisahala, že mi nic neuděláš a já ho rubala svinsky a Di do piči, přisahala su a co jako? A uplně su ho virušila, že tam zvostal ležet v libnu na chodbě a enem tak hykal jako prvorodička. Vratila su sa eště do kupelky, vykloktala si mordu ironem, abi sa mi do tej diry v mordě nedala nějaká svině bacyl a pak su si všimla, že tam na zemi ležá čupr gut kel zkrvavený, uplně zdravý, mosil vypadnůt z mordy starému jak su ho drvila! Tož to je mi ale náhudička, zakvákala su radostně, čopla ten zup, dala ho do mordy, do tej diry po stoličce, přiklepla heski kladivkem a mněla su náhradu no jeje! Tož to vidite! Kvoli nějakému zubu sa k doktorovy chodit opravdu nemosí. Doktor je nem pro buzeranty!


1 názor

:o)))))))))))..aha..)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru