Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod stromem

17. 03. 2011
3
28
1277

Moje holka Růženka říkala, že píšu hrozně krásné básně. Jednu z nich jsem už dal do jedné literární soutěže a asi vyhraju. Tak jsem se rozhod dát tu druhou na víc serverů, kdyby někdo měl zájem moje básně vydat, jsem pro.

Dal jsem Růžence prsten z lásky

Slíbil jsem, že už nepadnou žádné facky

Chodíme spolu ulicí držíme se za ruce

Růženka je moje holka není žádná onuce

Líbáme se v sadu pod rozkvetlým stromem

Růženko rychle sundej si sukni honem


28 názorů

:D:D ..recesia čistá recesia!

Tisovyluk
21. 03. 2011
Dát tip
wakantanko, už si přestaň dělat srandu.

to věřím..)))

Jí se to taky líbí.

:o))))))) Květoň Záhajský..Pavlíku..)))) ..ale Růženka Růžičková nemá chybu..)))

No a až se vezmem tak Růženka bude Růžičková. Bude to eště lepší jmáno než pan Květoň Záchodský.

..juu..Pavlíku..ty seš Růžička..to je pěkný..)))

Poděláte se z nás. Budeme noví Vašek a ta jeho holka, akorát básníci. Už nacvičuju podpis. Pavel Růžička

..jj..taky už se těším..Di..)

Diana
20. 03. 2011
Dát tip
Konečně bude v telce na co koukat! Blahopřeji! ;-))))

já dávám taky tip prtože jsem z toho úplně hotová!

nadhera!!!! davam tip!!!! ;-DDDDDDDDDDDD

Však až vydáme tu zbírku, budete zírat. A včera jsme dostali nabídku do televize,že jo, Růženko? Je to na tuty.

Diana
20. 03. 2011
Dát tip
Jen piš, básníku, je to super!

8hanka
19. 03. 2011
Dát tip
to je fajn, ze Ruzenku milujes, len mi nie su jasne tie facky... byt Ruzenkou, to by som Ta hnala ale predtym prefackovala:)

Mě osobně dostáváš celkově...:-D

konias
18. 03. 2011
Dát tip
to ti vůbec neberu - Růženka je určitě fajn a četl jsem tu i horší básničky...ale tím prologem jsi mě fakt dostal :-)

Tisovyluk
18. 03. 2011
Dát tip
no, dyť já jsem psala, že tomu věřím, že takový jsi.

Proč si myslíte,že to není vážně? Je na tom něco špatného, být romantik? Já Růženku miluju a nestydím se za to! Tak mi to nekazte! A já jdu psát další básně, abych jich měl aspoň těch deset.

Tisovyluk
17. 03. 2011
Dát tip
a já tomu věřím, že je to psané zcela upřímně, tak jak to prostě autor v mozku má.

:o)))))))))))))))))))))))) ..pavlíku..to růžence raději nepiš..))) ..mylenko..veršuješ..jen to sviští..))

Marcela.K.
17. 03. 2011
Dát tip
Dělám si legraci ze zdejší chásky nacpu sem blbosti napsané z lásky v Brně je naživo přečtu jen v paruce když mi to sežerou budu mít poluce :-) ...i bez Růženky

konias
17. 03. 2011
Dát tip
...ne! já odmítám věřit, že je to myšlený vážně :-)) ...ani náhodou...ne :-)

..no..aspon deset..pavlíku..) ..jj..budou ti závidět..to je nabíledni!

Proč jako žert? Růženka říkala, že si ze špatných kritik nemám nic dělat, protože se určitě najde spoustu lidí, kteří budou mému talentu závidět. sepotvkorunach děkuji, kolik básní bych tam tak měl poslat?

Mno, tedy nevím, jestli to brát jako žert, nebo to brát vážně. Ale tohle bych už víckrát číst nechtěl. Je to takové tuctové. Rytmus mi tam nesedí, zvolené rýmy taky nejsou úlně podle mého gusta.Takže tohle ne....

:o)))))))))--jjjj..hned ti pošlu do zpráv adresu na svého nakladatele..)))

to myslíš vážně? ;-DDDDDDDDDDDDD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru