Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růžence k narozeninám

18. 03. 2011
1
26
1317

Růženko moje lásko máš zítra narozeniny

A já jsem ti slíbyl že nebudu už jiný

Budu psát básničky o tvých kladech

Tak jsem se na to zhluboka nadech:

Růženko já jsem ti odpustil žes mi zahla

Kdyžs tenkrát po Fandovi prahla

Pár facíků padlo policajti zavolalas na mě

Pak se to ale vysvětlilo byl jsem rozčílenej že jsi zahla mě

V náruči skončili jsme zase vášnivě

Potom do kina a nejlepší to bylo na pivě

Co já bych si Růženko bez tebe počal

Asi bych se utopil kdyby tu byl močál

Vše nejlepší k narozeninám má lásko

Nemám moc peněz moje nejmilejší krásko

A tak místo dárku tu máš na Písmáku básně

Až si jí přečteš pomilujeme se krásně


26 názorů

:D však to je geníálne !

JeanJoche
22. 03. 2011
Dát tip
Komrc je zpátky?:) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=93692 Paráda... Díky za avi, Romi...

lenkak
20. 03. 2011
Dát tip
:DD Pavlík a Růženka jedou! Máme se ještě co učit...

My napíšem víc. A kromě toho už nám jedna paní slíbila, že nás dá do televize. Tak nezáviďte.

Kdepak. Já ani couvat neumím. Dokonce jsem z couvání propadl i v autoškole. Ale na zbírku je to málo, i kdybys básně opsal stokrát, a nechal je doma od rodičů podepsat.

Tak pane Květoni, už jsem to všude žekl, že nám vidáte zbírku, tak né abyste teď třeba vycouval.

Diana
20. 03. 2011
Dát tip
Květoň mi otevřel oči. Dávám si tě taky do oblíbených. Ty a Růženka jste tu fakt chyběli!!!!

8hanka
19. 03. 2011
Dát tip
Květoni, prosim ...Mam uz tusim cez desat basni, staci na jednu zavarovacku? Alebo musim pockat do leta?

8hanka
19. 03. 2011
Dát tip
:))

Romantickypavel - dostalo se ti kladného přijetí, protože talent tvého formátu na tomto serveru vysloveně chyběl. Dokonce si troufám tvrdit, že, pokud by ses tu nevyskytl, musel by si tě některý jiný autor vymyslet.

Tak já si myslím, že jste mně tu vcelku přijaly kladně, já pracuju jako číšník a koželužina mě moc nepřitahuje. Zdá se mi, že mi tu ani moc nezávidíte, a to jsem rád. Já totiž nejsem na žádný spory zvědavej, věčinou to blbě dopadne. Tak já zase vložím další báseň a klidně mě kontaktujte, když budete chtít vydávat moje díla, já jsem pro.

romale
18. 03. 2011
Dát tip
Co já bych si Růženko bez tebe počal Asi bych se utopil kdyby tu byl močál to je moment;)* (avi)

:o))) ..tu je taková romantika..)) ..pavlíku..jen piš..tě fakt ráda čtu a taky tě mám v oblíbených..)) ..růženka má ale štěstí!!!!!!! ..ale deset básníček je na sbírku málo..pavlíku..

a pokud bys měl zájem a vazbu, obrať se na místní oddělení policie.

Romantickypavle, výpověď podej okamžitě, pokud ovšem nepracuješ v činírně kůží. Můžu tě ubezpečit, že daleko lepší, než básníkem, je být koželuhem, protože ten vydělává hned dvakrát. A to se vyplatí! Mimoto jsem psal, že nakládám. Nikoli vydávám. O vydání budeš muset poprosit někoho na nádraží, ve výdeji zavazadel.

Měl bych už dát v práci výpověď? Kdy už budu vydělávat jako básník?

A Květoni, když napíšu deset básní, vydáš mi je? A kolik si tím vydělám? Já bych ti třeba i dal deset procent z výdělku.

Jůůůů, to bylo romantické! Já jsem shodou okolností také nakladatel. Ale jenom sezónní. Když je okurková sezóna, tak je nakládám. Jestli budeš mít do léta básní na celou zavařovačku, tak ti je klidně naložím.

Tak vidíš Růžo že si mě už všimli. Už si mně někdo dal do oblíbených. Už jsem tu dal dvě nebo tři básně, tak ještě sedm a už to bude na zbírku. Jestli je tu nějaký nakladatel, prosim, napište mi, ja jsem pro vydání mých básní.

Růženka20
18. 03. 2011
Dát tip
Teda Pavlí! Takova jrásná básnička! Je mi líto žesem ti zahla a určo už to neudělám. Až ti vynde zbítka, věnuješ?

Okamžitě si tě dávám do oblíbených. Až ti Růženka odepíše, rozhodně chci být u toho.

dal jsem Růžence k narozeninám růžence.

baaba
18. 03. 2011
Dát tip
:o))) ...hooodně vesele jsem u toho posnídal ;)

Co tím jako myslíte? Líbila se vám moje básnička nebo ne?

to len ja tu nevidím žiadnu sebaúctu?Trochu viac sebareflexie by to chcelo...

Fouraix
18. 03. 2011
Dát tip
na dalšího voloďu už nenaletím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru