Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co mám rád...

04. 12. 2001
0
0
1055
Autor
Medved

Vyprávění první...

Červencový večer, sluníčko už se schovalo za hřeben hor a na údolí padl stín. Kopce na druhé straně údolí jsou ale ještě osvícené zapadajícím sluníčkem. Mají takovou krásnou nazlátlou barvu, působí hebce a teple. Vzduch je tichý a svěží, horko už ustoupilo podvečeru. Beru kosu a jdu na louku. Stojím u vysoké zelené trávy, rozhlížím se kolem po údolí a z plných plic se nadechuji. Čas se zastavil. Kolem je tichá krajina, ticho ruší jen přirozené zvuky přírody. Šumí stébla trávy, občas se ozve ptačí hlas. Cítím vůni čerstvé trávy a hlíny ze sousedního pole. Beru kosu do rukou a začínám sekat trávu. Je to skvělý pocit. Takhle si odpočinout od všeho spěchu, vypnout se a vnímat jen okolí a pohyb. Myslím, že takový pomalý běh času bylo možno zažívat někdy v minulém století a připadám si, že jsem o sto padesát let zpět. Kdybych si mohl vybrat dobu, kdy bych chtěl žít, asi by to bylo právě 19.století. Právě pro ten pomalý běh času. Pomalu se stmívá, za mnou zůstávají ležet posekaná stébla. I zlaté kopce přede mnou se pomalu ztrácí ve stínu a v šeru. Poslední paprsky slunce je možno vidět už jen na červáncích vysoko na obloze a i ty za chvíli blednou a ztrácí se v modrošedém šeru. Den končí, já se naposledy rozhlížím po krajině, beru kosu a pomalým krokem odcházím loukou domů. Byl to příjemný závěr dnešního dne...


Amanda
26. 01. 2002
Dát tip
Myslela jsem pohlcujici do chvile kde se pribeh odehrava do toho prostredi do te atmosfery...

upřímná
24. 01. 2002
Dát tip
Po tom co sem si poprvy pecetla Tolkiena a nechala se uchvaiti jeho svete.Tak taky casto, vetsinou ve snech utikam do jeho sveta, nebo do sveta kde sem ja a moje vymyslene postavy :o) Je to nadhera :o)

horák
24. 01. 2002
Dát tip
Asi to není úvaha. Spíše náladovka...

Krel
10. 12. 2001
Dát tip
Zajímavé a atmosferické...a v mnohém pravdivé. Líbí se mi to taky rád utíkám pryč z přecivilizovaného a uspěchaného světa někam do přírody kde má člověk doopravdy pocit že se čas zastavil..nezastavil jen běží svým normálním tempem, zatímco u nás u lidí se to tak trochu...

Amanda
10. 12. 2001
Dát tip
:-))) jo jo jako bych to uz nekde nekdy slysela... tohle je presny odraz te tvoji tulakovy duse... ...lehke hladive pohlcujici do te chvile...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru