Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sousedův pes

26. 03. 2011
0
4
697
Autor
John Floyd

Moje první dílo. Přišlo to na mě tak ve 4 hodiny ráno a během chvilky bylo dílo dokonáno :D

Slunce svítí,

zasrané bytí.

Kvítí, co jsem mámě na hrob dal,

dávno už pes pochcal a zahrabal.

Roušky noci užiju, toho psa zabiju,

k sobě domů upaluju, zadek mu tam pomiluju.

To co z něho zbude, vrátím hezky k budě,

jak pravil můj děd: neměj žádný běd,

neměj žádný bol, když smrt chodí kol.

Měsíc svítí

         ... zasranej pes.

                          ... děda - byl fašista.


4 názory

libi se mi tam myslenka fasistickyho dedy a veta "nemej zadny bol, kdyz smrt chodi kol". to je ale asi tak vsechno. prilis jednoduche rymy, ktere jeste ke vsemu nejsou dokonale. basen ma prilis tezkopadny rytmus. taky nejednotny. Kazdopadne, tim, ze basenś napsal tak, jaks ji napsal-tedy neprofesionalne a primitvne (ono, lehce se jednomu rika o tom, co je profesionalni a co ne:D), pusobi na cloveka, ze zadny hlubsi smysl nema a ze je to jen snuska nechutnych a urazejicich vyplodu. a ano, s baudelairem se to srovnavat neda..

John Floyd
30. 03. 2011
Dát tip
hele nedívejte se na to jako na nějakou jednoduchou věc. jdete do hloubky a najdete v tom docela zaujímavou surrealistickou věc, ostatně jako u většiny mojich výplodů ;) já jsem se svým dílem náhodou docela spokojen :* ale věřím že to někomu nemusí sednout a proto stojím o "vážnou kritiku" ;)

Aiscis
28. 03. 2011
Dát tip
On badelaire a spol psali sice docela nechutne veci, ale u nich to bylo formou naprosto nekde mimo... No jedinou sokujici veci na tomhle je to ze se naslo 35 lidi kteri to cetli...

moorgaan
27. 03. 2011
Dát tip
prosimte, az na tebe zase rano ve ctyri neco prijde, tak si to vyhon......z hlavy a nelez s tim na Pismak!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru