Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

LIBYE nejdůležitější země

01. 04. 2011
0
5
548
Autor
kaculka152

LIBYE nejdůležitější země

Již delší dobu celý svět sleduje občanskou válku v Libyi. Všude se píše o diktátorovy Kaddáfím. Kdyby tahle země neměla ropu věřím, že by se o ní nikdo ani nezmínil.

Organizace NATO si hraje na rytíře v bílém brnění, který všechny nevinné a utlačované občany zachrání. Je samozřejmé, že když se do jejich země a do jejich sporu budou plést cizí země nebude se jim to líbit. Je to jejich spor v jejich zemi. Útoky na vzbouřence budou o to krutější. Při takzvaných pomocných akcích cizích států zemřou i nevinní lidé, tak jako vždy. Násilí které se děje v Libyi není nic neobvyklého téměř v žádné asijské zemi. Nikdo to, ale neřeší je to jejich věc. Najednou je spor v Libyi celosvětovým problémem.

Můžeme jen domýšlet co si od toho slibují země, které se horlivě snaží takzvaně pomáhat.

 


5 názorů

Delahaye
01. 04. 2011
Dát tip
káčulka :-))) jen aby násilí neexpandovalo do sousedního Mongolska, to by pak teprv byl malér :-)

píše o diktátorovy Kaddáfím ...tak to nečti.

Norsko 1
01. 04. 2011
Dát tip
nauč se zeměpis a pravidla používaná v psaném slově

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru