Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž o nejlepší milostnou báseň pro VT Marvina

04. 04. 2011
11
98
2854

 

Vážené dámy a pánové, drazí písmáci a písmačky, milí pozůstalí!

 

Když jsem zde před nedávnem v dobrém rozmaru vyhlašovala soutěž o

  

♦♦♦  nejlepší milostnou báseň pro VT Marvina  ♦♦♦

 

nikdo z nás neměl tušení, k čemu se schyluje. 

S bolestí v srdci všem oznamuji, že 5. dubna 2011 krátce před půlnocí spáchal náš drahý VT Marvin virtuální sebevraždu.

Těžko říci, co jej k tomuto zoufalému činu dohnalo; nechci nikomu sahat do svědomí, ale našli by se tací, kteří se k našemu drahému zesnulému nechovali vždy hezky... Marvinova poslední slova údajně zněla:

 

"Je to všechno faleš a nic než faleš :((("

 

Bylo velice těžké rozhodnout se, zda za této situace pokračovat v soutěži. Ale přemýšlela jsem, co by řekl Marvin, kdyby tu ještě s námi byl, a už to vím: jistě by si přál, aby soutěž pokračovala dále.

A tak vás vyzývám: nenechte se zlomit hořem; setřete slzy a uctěte Marvinovu památku svou tvorbou; zúročte své emoce, pište žalozpěvy a chvalozpěvy a vkládejte je sem, ať společně vytvoříme VT Marvinovi důstojný pomníček!

 

Zopakuji soutěžní podmínky:

Soutěž byla anonymní a z piety ji nechávám anonymní i nyní po Marvinově skonu. Své příspěvky mi tedy prosím posílejte ve zprávách a já je budu postupně zveřejňovat pod čísly. Uzávěrka soutěže je o půlnoci z 11. na 12. dubna 2011, a v následujících dnech pak proběhne vyhlášení vítěze a odtajnění účastníků.

Kritériem pro určení vítěze soutěže bude samozřejmě počet získaných tipů, nicméně slibuji, že zkusíme vyvolat i Marvinova ducha, aby se nám k soutěžním dílům vyjádřil!

S odchodem Marvina z tohoto virtuálního světa bohužel vzala zasvé i avizovaná první cena, tedy Marvinovy trenýrky; cenou pro vítěze tedy budiž hřejivý pocit v srdci (což je rozhodně víc nežli nějaké trapné trencle).

 

Čest Marvinově památce...


98 názorů

moorgaan
17. 04. 2011
Dát tip
ze von se lek, ze by musel ty jediny trenky venovat vitezi !!!

Ahoj Juno, nikdo není z ocele míň než Marvin.. nemluvila jsem o Tvojí básni, ale o tom, jak jsi říkal, že je Tvojí básně pro něho škoda.. tady je tak snadný někomu ublížit, víš..

..sem něco psala..))) ..víš..pošťák je jiný než marvin..tak uvidíme..))

..bydlí na poště.. ..udělalo mu to dobře..já mu rozumím..) ..pokud ti někdo příjde jako z ocele..opak bývá pravdou..))

..marvin spáchal sebevraždu..nic neměň!!

to je ještě ta dobrá varianta :o) horší je, když už si ani sám se sebou nepíše...

:o))) ..Růženko..koukám..žes koukala pozorně..)))

celou noc! A psala sem to s pravidli na koleně ale je to únavní! Sem koukala jak píšou ostatný a vzala sem si s toho příklad.DDDD

Růženko, děkuju moc... a jak pěkně dneska píšeš, Ty jsi zase četla pravidla, přiznej se! :)))

..nedivím se..že jsi rozhozená..protože v žádné z těch básní urážky nejsou! ..některé jsou vtipné a o to tu šlo.. ..pár lidi se prostě zuby nehty chytlo možnosti jak prezentovat před zraky celého písmáka svou lesklou zbroj a vycíděné terče!

Co si mám myslet o světě, kde po vyhlášení soutěže o nejlepší milostnou báseň pro někoho je většina lidí a priori přesvědčena, že se bude jednat o zlé posměšky a urážky? Děkuju všem, kteří tenhle názor nesdílejí.. a stejně je mi z toho šoufl..

sama nevím, jsem z toho celá rozpačitá.. je živej nebo mrtvej? ale jako pošťák má na autorský stránce: "miluju zamilovaná psaníčka, přání k narozeninám, oznámení o svatbách" tož to by nás mohlo inspirovat :)

..ok..beru na vědomí..)) ..no..ale jak máme teď psát mementa..když víme že žije na poště???

Velice se omlouvám všem, komu moje poznámky přišly nepatřičné. Bohužel mi Marvinův odchod přišel zrovna do rozjetý soutěže pro něho, a tak jsem se to snažila nějak odlehčeně okomentovat.. co jsem s tím asi mohla udělat jinýho.. Jmenovitě se omlouvám sepotvkorunachstromu a brackenridge.. byla jsem z Marvinovýho nečekanýho odmáznutí rozhozená a tak jsem dělala dost blbou srandu :(

lenkak
06. 04. 2011
Dát tip
no, nepřijde mi to sranda od začátku... Asi jsem taky suchar.

kdo je bez viny ať hodí kamenem!!!! a shoří v ohni pekelném!!!!

Nedělejte si naděje, je po něm, je TUHEJ... Marvin na vás vyčítavě hledí ze záhrobí a natahuje po vás studené, slizké a třaslavé pavoučí pařáty, bojte se, bojte, bububuuuuu.... Juno, i Ty jsi vinen....

raja
06. 04. 2011
Dát tip
Ale jo, spáchal, kvůli vám ji spáchal, je upe po něm, vrahounky. Písmák přišel o dalšího velikána.

..ano..pořád ho tu cítím!.. ..marvim ŽIJE!

myslim si, ze kvuli nam VT sebevrazdu nespachal... a take si myslim, ze je tu virtualne s nami, pod jinym nickem...

raja
06. 04. 2011
Dát tip
pořád lepší aby strašil je, než mě! Dobře jim tak. Tak.

Ano, a může za to šepot a brackenridge, ty ho k tomu dohnaly.. doufám, že se budou hodně stydět a že je Marvin bude chodit strašit.. v těch trenýrkách s lebkama, když raja říká, že to duchové nosí.. no to bude hrůůza..

raja
06. 04. 2011
Dát tip
duchové trenky nosí! v případě marvinově dokonce musí...

:)))))) že by byl z Marvina tento typ ducha?

Buď zkusím vyvolávat duchy, nebo to dáme podle tipů.. o mnoho horší to ovšem bude s trenýrkama, duchové trencle nenosí, takže atraktivita soutěže tímto značně upadá :(

To víme taky, Edoušku.. vyhlásíme to in memoriam..

raja
05. 04. 2011
Dát tip
jj, Marvin má koule!:-)

jH
05. 04. 2011
Dát tip
tak a máte to vole, márvin se smazal z písmáka - aneb co dělá s lidma lehká kyberšikana :D

raja
05. 04. 2011
Dát tip
Mrkvoš, nediskriminuj..:-)

raja
05. 04. 2011
Dát tip

Už si to nemyslíš, viď? To jsem ráda.. a už máš sedm básniček just for you :))

Já si to třeba nemyslím, moorgaane.. tuhle diskusi jsem neotevírala proto, abyste Marvina uráželi, a je mi zle z toho, že se mi to takhle vymklo..

moorgaan
05. 04. 2011
Dát tip
Marvine ja neposuju trencle ostatnich podle svych kalhot... drz se tematu a jako vzdycky neprekrucuj ...bavim se o trenclich tvych - nejsi OSTATNI - jsi MARVIN.. a uz z toho titulu lze usuzovat, ze tvoje trencle jsou jako vzdy posrany... to snad je nad slunce jasnejsi ne?? ...tezko tady v tehle diskusi najdes nekoho, kdo by o tom pochyboval !

..mi se chlupaté prdele moc nelíbí..teda..) ..bezlepkové trencle..to je poslední hit..prý jsou nejzdravější!

raja
05. 04. 2011
Dát tip
díky za výživné avi b.

spravnej chlap ma chlupatou prdel!

pro letošní jaro jsou ale v módě trenky bezlebkové.

moorgaan
05. 04. 2011
Dát tip
Marvine...tady je rec o mych trenkach?..ja myslel ze o tvych! ...ja trenky nenosim - chodim naostro jako spravnej chlap - prece nebudu mackat koule v nejaky syntetice a nebo nechat vylezat pindulu z vytahane bavlny.. pfuj!

moorgaan
05. 04. 2011
Dát tip
jako lip se vyjimalo, kdyz by ty trenky byly pouzite a tou hnedou carkou navrch- pres ty bile lebky by to melo esteticky dojem!

..já teda raději vyprané..pokud bych vyhrála..

ja bych prosila ty trenyrky pouzite... (jestli teda bych vyhrala)

..jj..brack..snaž se!!!

Nérea
05. 04. 2011
Dát tip
a budou ty trenýrky aspoň vyprané?

tentokrat si na to vyhradim nejmene deset hodin.

..brack..nejsou žádná omezení..měla bys své poslední dílo napravit..však víš..moc se marvinovi nepozdávalo!

mohla bych se zucastnit znovu, ja bych se fakt vynasnazila napsat mnohem promyslenejsi basen, ty trencle opravdu CHCI!!!!!

..sem to věděla..a já bych to nebyla..co??????

..no..to se právě neví..))

moorgaan
05. 04. 2011
Dát tip
že by byl nadrzenej?...myslim, ze by nezadržoval:-))

..třeba mi..

..moorgane..díla se posléze přece odtajní..jde jen o to..aby marvin někomu nenadržoval..)

moorgaan
05. 04. 2011
Dát tip
to se mne nelibi..jakapak anonymita-skryvat se za cislo, pismeno nebo za nekoho kdo to pak vyhodnoti neni spravne !... ...ja uz Marvinovi milostny dopis poslal- jsou to volne verse, absolutne volne rekl bych uplne nejvolnejsi - takze by to mohlo byt uznano jako muj prispevek do souteze? / http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=376372/ ...doporucuji vyhlasovateli souteze, aby uvazil tu anonymitu - jinak by se mohlo stat, ze skutecne nekdo vulgarne napadne Marvina a to by se na Pismaku stavat nemelo!!!

Já jsem doufala a pořád doufám, že Marvin tu soutěž VYHODNOTÍ, nejdřív se mu to líbilo a teď se šprajcuje, což to se dělá.. tak to máme určit vítěze podle počtu přidělených tipů? Vždyť je to soutěž pro něho.. Marvine, nevím, jak si vyložit větu "tahle soutěž nemá mé povolení, k lásce se prý povolení nedává", ale budu to chápat tak, že jsi povolení nedal, protože to není potřeba, že jo? Nemusíš dávat trenýrky, ale lepší cenu jsi zatím nevymyslil.. kdyžtak já dám nějakou cenu sama, když nebudeš ochoten nic obětovat :(

..jaká faleš..marvínku??? ..se budu fakt snažit ze všech sil!!!!! ..vyznám se ze svých citů před celým písmákem!

jejdavilda: prosím všechny, kdo chtějí vkládat soutěžní příspěvky, aby mi je zaslali ve zprávě!!!!!!!! blboun nejapný: může být i stará, hlavně aby se Marvinovi líbila Marvine, Ty si hned všechno vyložíš podle sebe, ty ťunto malej.. z čeho si prosím Tě představuješ, že se Ti lidi budou vyznávat z jinýho nežli z LÁSKY? Ten dovětek byla jen pojistka.. buď chlap..

jejdavilda
05. 04. 2011
Dát tip
já bych soutěžil, ale kde to mám dát najevo?

BigBivoj
05. 04. 2011
Dát tip
Tak to mám zas psát znova o tom jak se "Bojím", abych nepotkal Marvínka na každém rohu ?

...a může být i stará? Já Marvina miliju dlouze, teda dlouho a mám zásobu neodeslaných psaníček. VT pusa.

zasil
04. 04. 2011
Dát tip
jakou máš velikost, prďolo?

..marvine..slibuji..že se fakt posnažím!

raja
04. 04. 2011
Dát tip
:-)))

..ach..mé srdce radostně plesá!!!!

Omezení nejsou naprosto žádná!!!

Metta
04. 04. 2011
Dát tip
je nějak omezem počet děl od jednoho autora.-)?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru