Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jaro v Praze II

12. 04. 2011
2
3
713
Autor
BaD

Druhá jarní báseň, tentokrát už vcelku typická.

 

Gorky park mi v hlavě hrajou

svůj koncert o deseti riffech

slunce padá na trávník

posečený strojem městských služeb

právě umytá silnice voní ránem

pracovníci veřejně prospěšných prací

dokončili další chodník

 

jaro na Jižním městě

a každý zrzce ladí k vlasům

krabička cigaret z nový řady

snídaně byla dnes ve slevě

ledový kafe a balený koláče

snídaně byla dnes 100% arabica

 

i v deset ráno je trochu chladno

ale je mi fajn 


3 názory

konias
12. 04. 2011
Dát tip
nic zásadního, ale to asi ani nebyl účel...jako lehká náladovka dost dobrý. Já pro to myslím docela porozumění mám. Možná je to tím, že jsem "teen" z jihozápadního města...

BaD
12. 04. 2011
Dát tip
Týchto pár riadkov vzniklo cestou z práce do školy, ale jsem rád, že tento fakt, tomu neubírá na ležérnosti. Takže jsem rád, že svůj účel v podstatě splnila ač pro to drahá Petrusha nemá porozumění.

Petrusha
12. 04. 2011
Dát tip
10 hodín už vcelku nevnímam ako ráno .. .ale to je len môj pocit jasné každopádne sa mi zdá, že je týchto pár riadkov nasiaknutých takou tou ležérnou predstavou "teens" o tom, ako to má byť v dnešnom dni, keď človek nemusí a nechce robiť nič jedinou prácou je šmejdiť, kde a čo utrhnúť čo možno najpriamejšie a najlacnejšie a ako zabiť deň ... tým, že nie som teen z veľkomesta teda veľmi neorzumiem ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru