Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

větrolamy v hlavě

Výběr: Pacer
15. 04. 2011
38
61
2711

 

 
 
něha v misce dlaní
touha na špičce jazyka
naříkám.. a zaříkání
utichá
 
a nitky ocele
v hloubce za čelem
rozeznívají krajinu
 
s tím tónem nesplynu
 
dosnívám.. a do svítání
unikám
 

61 názorů

děkujuju, Animovnej medvěde, za obě návštěvy :o)

dosnívám :)

no aby tys neměl něco extra zas!

a jo.. to už sem vlastně věděla - na to dycky při mý stařecký skleróze zapomenu..

takže tobě už taky hrklo.. proč ti dobří odcházejí tak mladí?! nebo proč odcházejí ti dobří mladí? a kam vlastně?

ty seš taky promazanej? sodovka v komoře!

no měls všude.. a všechny mne.. ale nekontroluju to každej den

ode mne se ničeho nedočkáš a vůbec - buď si mne odblokuj (nemyslím chalana) ať možem komunikovat normálně - a nebo si dělej co chceš :o)

co bys čekal od normální a slušné autorky taky jinýho?

to včil ani ne - včil se oddávám nespoutané četbě Kafky

nebuďte na Non Chalana Cé jak na cizího - ten rozbor byl hlavně pro mne a já su spokojená :o) a děkuju všem :o)

A.H.
19. 04. 2011
Dát tip
Vcelku obstojný rozbor, jen se mi nezdá, že bychom se měli držet pouze tvého výkladu. Každý nemusí plout jen na tvé lodi, to je třeba si ujasnit.

A.H.
19. 04. 2011
Dát tip
*

musim se priznat, ze jak je kratka, tak je tezka :)

"dosnivam" bych to ukoncila.*

to mne kolikrát moje rozpoložení nutí číst mnohem překvapivější věci než tvoje "dosnídávám" :o)

egil
17. 04. 2011
Dát tip
..já četl "dosnídávám.." a říkal si "super, takže přeci jen jídlo.." (misky, jazyk a ták) :-) ale dosnívám vlastně není až tak zlý.

za obě gratulace děkuju :o)

heartrate
16. 04. 2011
Dát tip
koníku, gratuluju k dílu a k tak krásné kritice!!!

samozřejmě, už tam běžím..

to slušná a normální si budu muset správně přeložit a srovnat v hlavě.. a možná pak sem tam něco vyškrtnout ze svých děl taky a s tím klubem sem se tě zrovna chtěla zeptat esi bych mohla..

omlouvá mě že nejsu správná autorka?

tak krocení neslibuju - to ani s tebou nefunguje nikdy :o)

já su naprosto dojata, je možné že se z toho rozdlaním tak, že miska stačit nebude.. ten rozbor odhalil mé nitro a já nemám co bych dodala.. snad jen že se budu těšit na další takže rozebravšímu mě Non Chalanovi Cé upřímně děkuju a samozřejmě neméně děkuju i ostatním, kteří tak úžasných kritik nejsou schopni :o)

konias
16. 04. 2011
Dát tip
nehledě na tu mnoha-odstavcovou válečnou flotilu předemnou......povedená - až meditativní...

renegátka
16. 04. 2011
Dát tip
Non Chalan C slušně tě žádám, neposílej mi avíza narušuješ intimní vztah mezi mnou a básní. Tahle báseň je dobrá o jiný výklad nestojím.Děkuji.

Pacer
16. 04. 2011
Dát tip
hele, koni, hrábla jsi mi do strun - dík :)

renegátka
15. 04. 2011
Dát tip
pěkné*

Agibail
15. 04. 2011
Dát tip
*

médea
15. 04. 2011
Dát tip
*

Alegna
15. 04. 2011
Dát tip
jako něha v misce dlaní :-) *

PÁTER
15. 04. 2011
Dát tip
T*

díky díky :o) Johanne, jen do svítání.. ze sna :o)

len neunikaj nikam...bola by ťa škoda

alkáč
15. 04. 2011
Dát tip
***

Muamarek
15. 04. 2011
Dát tip
Inspirace byla značná, puzení nesmírné :-)))

díky díky díky :o) hlavně Markovi za rozvinutí hříčky :o)

Impresse
15. 04. 2011
Dát tip
*

Muamarek
15. 04. 2011
Dát tip
A uvykám, když sklání světlo bodec do stínu. Prominu, že bodnutí mi vhání slzy, jimiž rostlinu skrápím k pousmání... Marek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru