Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvíľka úprimnosti

15. 04. 2011
1
2
683
Autor
Lonewolf11

Keď už tu máme akože skoro leto

počítané očakávaním

a neupratané psie pozostatky

pripomínajú, že

sa niekto v zime a vôbec stále po(zabúda)

vieš, malá,

moje oči nie sú tak celkom modré a postava

obrastá istým typom mäkkého brnenia

ako výplatná páska odvodmi

tak som len chcel

zavesiť ti na krk

pár korálok s pohanskými modlitbami o polročnú dávku priazne, vopred,

nech si spomenieš

kto sa ti to vlastne nasťahoval do žalúdka

-          - fuj, hnusné, nepokojné motýle! - a hlavy a postele a snov a spomienok a

 počítača a

vlasov

ktoré mi tu všade len tak ledabolo nechávaš

a

dúfaš, že si to

nijakovsky nevšimnem


2 názory

no za kostrbatosť sa dá odstrániť,keď trošku učešeš tie verše typu:pripomínajú, že(-napr. to "že" už nie je pekné v tomto verši,šu s ním do druhého,resp. inak poriešiť), pár korálok s pohanskými modlitbami o polročnú dávku priazne, vopred (to isté,verš sám o sebe príliš dlhý a ked chceš "vopred" zdôrazniť-tu si môže dovoliť aj samostatný verš),- fuj, hnusné, nepokojné motýle! - a hlavy a postele a snov a spomienok a počítača a vlasov (toto je celé také ako rozbité zrkadlo polepené späť ale zle,mám podozrenie,že či sny,spomienky a počítač nemali byť inak vyskloňované,potom by to už viac hralo dokopy) Inak pekné,má to potenciál,keď sa to učeše... Silná pasáž obrazov pre mňa : "moje oči nie sú tak celkom modré a postava obrastá istým typom mäkkého brnenia ako výplatná páska odvodmi tak som len chcel zavesiť ti na krk pár korálok s pohanskými modlitbami o polročnú dávku priazne, vopred- za ňu T* :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru