Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je libo jablečného koláče?

07. 12. 2001
0
0
533
Autor
Hadankar

Pokud zde nikdo nezveřejní správnou odpověd', objeví se tu za týden...

Na stromě byla jablka.

Zafoukal vítr.

Na stromě a ani pod stromem žádná jablka nejsou.

Kolik bylo na stomě jablek?


Hadankar
10. 12. 2001
Dát tip
No, tak na strome nejaka jablka vazne byla, ne, ze NBYLA... slovickareni ; ) A reseni? /pauza na kratky zajuchani... JA to vyresil, huraaa/ Takze, prvni veta ---> Na strome byla jablka. Dobra, tak to tam byla dve, tri a nebo cryti. Dale ---> Zafoukal vitr. Na stromě a ani pod stromem žádná jablka nejsou. To znamena, ze pod stromem, a ani na strome, nebyla dve, tri nebo ctyri jablka. Jedina moznost je, ze tam BYLO jedno a jedno jabklo. Takze, pokud bylo na zemi jedno, a na strome jedno, pak predtim, nez zafoukal vitr, byla na strome DVE jablka. Fujj, je to pekne zakerny ; )

Hadankar
10. 12. 2001
Dát tip
...

Jenda
07. 12. 2001
Dát tip
Nevím, kolik jablek bylo na STOMĚ (lat. ústa.?..), na stromě asi nbyla žádná, ale to určitě není správná odpověď..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru