Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smeták, koště a hromada kostí...

07. 12. 2001
0
0
447
Autor
Hadankar

Jako u předešlého... správné řešení za týden...

Jste uklízečkou. Máte uklidit dům o výšce 13-ti pater, ale do 13. podlaží máte výslovný zákaz vstupovat. Tak uklízíte a uklízíte, až máte již poklizeno 12 pater a jako správná uklízečka neodoláte a neodejdete od nedodělané práce. Vstpupíte do 13. patra. Hned za dveřmi jsou dva kostlivci, kteří rázem ožijí. A jeden povídá... odejdeš-li, zabiju tě. A druhý na to, tož já tě zabiju taky, zůstaneš-li tu.  A tak jak se zachráníte?

Pozn. Kostlivci jsou nezničitelní a jejich dosah působnosti je neomezený, to znamená, že pokud byste třeba vyskočili z okna, jakože tam žádná okna nejsou, zabili by Vás stejně.


Hadankar
10. 12. 2001
Dát tip
No, asi takto... nemuze odejit, a ani nemuze zustat.. hmm, to nedava zadnou logiku : ) Ahaa! Tak to se musi asi PROBUDIT : )))

Hadankar
10. 12. 2001
Dát tip
JO, a jeste... si nikdo z toho nic nedelejte, ze to nevyresite... jsou to totiz pekny "........"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru