Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jenom jsou ty moje děti starý...

08. 12. 2001
1
0
498
Autor
Hadankar

Hmmm, tak tohlec se mi vážně líbí. Jo, a jinak.. odpověd' zase za týden...

Potkají se dva staří znamí. A tak si tak povídají, až se najednou dostanou k otázce, kolik je jejich synům. Jeden z nich si nemůže honem vzpomenout, ale najednou ho napadne, že má vlastně takovou pomůcku. A říká: " Součin věků mých synů je 36"

                               " Součet jejich věků je stejný, jako počet oken na 

                                  támhletom baráku"

                               " Nejstarší se jmenuje Karel" 

Kolik tedy bylo jeho synům, máme-li tyto tři indicie, a musíme je všechny použít?


Hadankar
12. 12. 2001
Dát tip
Mates.. pohodicka... snazil jsem se byt taky.. ehm.. vtipny... nic proti... nekdy zajdem na pivo a spolu to vyresime. Zatim cus

Hadankar
11. 12. 2001
Dát tip
No, znis celkem podrazdene ; ) Ale popravde, nemas proc. Jo, a taky... ja zde ty hadanky jenom tlumocim... sam je neresim.. radeji, abych se nezklamal.

Hadankar
10. 12. 2001
Dát tip
Ahoj.. tak zde by melo byt reseni: Kombinace pro soucin a soucet jsou tyto ( doufam : ) ... 1 1 36 = 38 1 2 18 = 21 1 3 12 = 16 1 4 9 = 14 1 6 6 = 13 2 2 9 = 13 2 3 6 = 11 No, a protoze si to bude pamatovat jenom tehdy, budou-li vsechny indicie uzity, vychazi jedina moznost... 2 2 9 , a to proto, ze ma jako jedina stejny soucet jako 1 6 6, ale ta je prave vyrazena tou treti indicii, ze Nejstarsi se jmenuje Karel. Nevim, jestli jsem to vysvetlil srozumitelne, pokud budete mit nejake problemy s pochopenim, urcite se ozvete. Zatim...

Hadankar
10. 12. 2001
Dát tip
JO, a jeste... si nikdo z toho nic nedelejte, ze to nevyresite... jsou to totiz pekny "........"

zolli
09. 12. 2001
Dát tip
No já si vzpomínám....ne promiň mám vokno. :o)

Litochowitz
08. 12. 2001
Dát tip
Promiň jsem po tahu a tohle nezvládnu...

Cody
08. 12. 2001
Dát tip
Já myslím, že tři :-)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru