Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Razítko

23. 04. 2011
4
9
1108
Autor
Jull

 

Tohle nám nevyjde
ani v samizdatu,
za hranice světa
nikdy nevylezem.
Z prvního posledního platu
vytřískám halíř po halíři,
stará láhev vodky jako nová
má místo kolku štempl,
že nejsi žádnej Honza
a já Krejcarová.


9 názorů

vonMax
01. 05. 2011
Dát tip
hravá, milá:)

myslím že to není jen zvykem ale taky tím co kdo jak vnímá třeba by někdo jinej zas dal jinou kategorii - já to psala za sebe :o)

Jull
24. 04. 2011
Dát tip
Já vím, spíš myslím, že jsem ještě neměla možnost naučit se rozpoznávat, co kam patří. Přece jenom v každý společnosti se věci posuzujou trochu jinak a nevím, co je tady zvykem považovat třeba za miniaturu nebo co se pořád ještě vejde do kategorie volné verše. Nicméně, už jsem to přeřadila.

Jull
24. 04. 2011
Dát tip
Já vím, spíš myslím, že jsem ještě neměla možnost naučit se rozpoznávat, co kam patří. Přece jenom v každý společnosti se věci posuzujou trochu jinak a nevím, co je tady zvykem považovat třeba za miniaturu nebo co se pořád ještě vejde do kategorie volné verše. Nicméně, už jsem to přeřadila.

najdeš je nahoře na liště - stačí najet myší na tlačítko Díla, to se rozbalí a pak klikneš na Kategorie :o)

Jull
24. 04. 2011
Dát tip
moc se tu zatím nevyznám, postupem času určitě prozkoumám všechny kategorie :)

tohle je fajn :o) jen bych změnila kategorii (na miniatury, hříčky)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru