Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osudová loutka

28. 04. 2011
3
3
443
Autor
J-nas13

Jsem jen další z několika miliard loutek, jsem jen u srdce raněný, bývalý, pohybově nadaný floutek, možná jsem jen trochu postižený týpek, kterýmu bylo líto, že mu život nevyšel, ale na to kašlu, život jde dál a já teď musím makat, ať chci, nebo nechci, musím jen dávat a všem lidem,  jen s klidem připomenout, že byly i časy, kdy někteří nevěřili v můj návrat, kdy někteří mě odsoudili a zcela mě odepsali a v tu chvíli, aby jste pochopili, jsem si  musel začít dokazovat, že můžu růst do krásy a že ještě nepřišel můj čas, jen že se musím vzchopit a jen na sebe se naštvat, ostatním přitom ukázat, kdo je tu mladší Janas, co proti vlastnímu osudu,  ještě včas, bez nároku na velkou ostudu, sám se rozhodl na vlastní pěst bojovat...


3 názory

J-nas13
22. 02. 2012
Dát tip
chiGweLL? .-))

Chigwell
24. 06. 2011
Dát tip
*

vipetka
28. 04. 2011
Dát tip
Luky jen tak dál....jak jsem říkala píšeš fajnově a piš stále pozitivněji.... budu držet palce :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru