Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blázen v blázinci

01. 05. 2011
0
5
606
Autor
Juraj Ráj

 

Blázen v blázinci

 

Už si ani přesně nevzpomínám, jak jsem se sem dostal. Jediné co s jistotou vím je, že se mne nikdo na nic neptal. Můj názor měl váhu jako bílé pírko, naprosto bez váhy polétávající si kde chtělo, ale s takovou podstatou! Jaký bude svět bez pírek? Když všechna budou v takovém to pokoji? Jen bílí čtverec pár stěn a tisíc tváří, už ani nevím, zda za mnou někdo chodí a nebo je to jen má představa. Lidé chodí za pírkem jen proto, aby se cítili silní a svobodní.CHH ... dokazují si věci jednou za čas, dostanou bílí plášť a všechny věci musí odevzdat do košíku. Cítím jejich strach, jak pomaličku stékají. Však já jim ukážu, jak beze mne budou trpět!! Ukážu těm, kdož jsou supy a jejichž tělo sochou jest, sochou bezejmennou, sochou bez tvaru, bez formy a duše…..ach ti vyprahlí vlastním osudem. Jak oni rádi si na mě vzpomenou. Když usýchám… vztek je vodou a volnost krokodýlem- on se plazí okolo hradu mého, pomaloučku vyčkává…. Jak on se neustále plazí!!!!  


5 názorů

drawes
11. 05. 2011
Dát tip
1)Už si ani přesně nevzpomínám, jak jsem se sem dostal. Jediné co s jistotou vím je, že se mne nikdo na nic neptal. Můj názor měl váhu jako bílé pírko, naprosto bez váhy polétávající si kde chtělo, ale s takovou podstatou! -dobrý začátek. A pravdivý!

MKbaby
01. 05. 2011
Dát tip
To spraví hysteps a jeden výtisk Pravidel českého pravopisu :)

Diana
01. 05. 2011
Dát tip
:-) to chce praxi. Jinak docela dobrý.

Juraj Ráj
01. 05. 2011
Dát tip
jo díky za opravu... čeština mi neustále nejde..

Diana
01. 05. 2011
Dát tip
"v takovémto pokoji" a "bílý čtverec"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru