Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NoNAME

09. 12. 2001
12
0
1694
Autor
Štalingrad

Já jen co vy na to......

 

Šel,šel bych rád, ale kam

poraď mi jen kam,

když všude je jen smrt

smrt kterou tak proklínáš.

 

Je mi do breku, ale proč,

když lidé umírají

teď nebo teď,

řekni mi prosím proč!!!!!!

 

Šel, šel bych rád,

ale kam, když tu nejsi

ty, ty který každý den

jen umíráš.

 

Co, co říkáš,

řekni mi to prosím,

ne já kašlu na tebe,

na tebe co jen svět proklínáš.


Sammael
08. 03. 2005
Dát tip
proste nepovedeny...nema to nic....nic to nerika,nicim nepoburuje, nevzbuzuje zadne pocity...jen text

Katčenka
23. 03. 2003
Dát tip
Jojo,je to tak zvlastne pesimisticky,ale kazdopadne se mi to libi,takze ti dam tip.

Ondrís
06. 06. 2002
Dát tip
něco takovýho mi k tobě vůbec nesedí. přijdeš mi jako poměrně veselej člověk, tak proč se nípáš v pesimismu. jo , chápu, že člověk má různý období,ale ty trvaj jen chvíli. možná, že by ta báseň na mě nechala nějakej dopad, kdyby byla alespoň líp zpracovaná, ale přijde mi, že tam chvilkama přidáš jen něco , na vyplnění místa a dost si protiřečíš. jakoby jsi to nepsal ze sebe, ale jen z nutnosti , abys měl za sebou taky něco smutnýho.

Tess
05. 04. 2002
Dát tip
Ja myslim, že to má něco do sebe.Určitě si to napsal tak, jak si to v té chvíli cítil. Dobré to je.

Atoo
22. 03. 2002
Dát tip
Mas rad vodku? Tak ji pij a NEUMIREJ! Docela dobry!

Sama
08. 03. 2002
Dát tip
Je to strašlivě rozporuplné - jako jsme my sami, hlavně třetí sloka je čistá - jako ˇˇCajke!?

Goťas
03. 02. 2002
Dát tip
Přesto,že jsem přečetl pouze první "sloku"?,urputný nádech pesimismu na mne dýchl.Proč?Proč plakat na životem, vždyť jak pravý klasik: "jak snadné je žít".HONZO PŘESTAN´, Z TEBE RIMBAUD NEBUDE.

Nens
03. 02. 2002
Dát tip
Mně se to líbí. Cítím to totiž stejně...*

Astalavista
02. 02. 2002
Dát tip
Dobré, dost pesimistické, ale tak už se to někdy přiházívá....:)

Blaznivkaaa
01. 02. 2002
Dát tip
I já se musím přiklonit k týpku, za každý dílko, který jsem kdy zkritizovala jsem ten týpek dala, takže!* jen pro tebe, mě osobně se to strašně líbí, je mi to hodně blízko k srdíčku...

Štalingrad
15. 12. 2001
Dát tip
pan mistr už asi 2 měsíce nic kloudnýho nenapsal:))) akorát mi včera říkal ,že něco má ,ale prej to hned vyhodil :)) (prej to byla.....) tak cus :)

pino15
10. 12. 2001
Dát tip
nebreč,umírá jen ten den :o) rád dávám Ť

Čajke
10. 12. 2001
Dát tip
ale jo Štalku, je to hodně naléhavé a takové to asi mělo být....možná by bylo lepší tu báseň před uveřejněním ještě nějak zkorigovat, to by z toho vylezly i takové věci jako je třetí sloka(za ní *! ). Ale zase takhle je to možá víc autentické, to už záleží na každém...takže na začátek dobrý:-) ale nezpychni nebo s tebou v té lavici vážně nevydržím......jdeš v pátek na pivo?

horák
10. 12. 2001
Dát tip
Řekl bych, že jsi zamířil moc vysoko. Možná by to chtělo pro začátek nějaké přízemnější, méně naléhavé téma. S nějakým větším hodnocením si počkám, až toho tady budeš mít víc.

Climaster
10. 12. 2001
Dát tip
čti šti žij umírej (neumři) piš..a bude to nice moc...

Lovetka
10. 12. 2001
Dát tip
Netroufám si to rozebírat jako Čajke,já tomu narozdíl od našeho mistra nerozumim...:-))) já jen píšu svoje pocity na papír.Nicméně ťap *! Jo a pozdravuj spis ty jeho,kdyz s nim sedis v lavici

Backdoorman
09. 12. 2001
Dát tip
Tvůj jazyk není nikterak kosmický, ale jo. Na tip to bude.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru