Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kaplička v polích

30. 05. 2011
3
6
340
Autor
slzička

     Ta kaplička stojí v polích za vsí. Na malém oltáři je soška Panny Marie s dítětem v náručí. Je krásná. Uvnitř panuje zvláštní kouzlo. Není to jen tím, že u jejich nohou je vždy spousta květin. Vznáší se tam tajemné fluidum. 

     Nejsem věřící, ale pohled na ni ve mne probouzí klid a mír, všechno zlé jako by v tu chvíli odplulo daleko, její jemný úsměv jakoby říkal, "nejsi sama, kdo trpí, jsem tu s tebou." Ta socha vyzařuje krásu, naději v něco lepšího, pocit klidu a pokory. A já v tu chvíli cítím, že nejsem sama , jsem plna lásky ke všemu kolem, zdá se mi vše hezčí, mé trápení jakoby na tu chvíli odplulo a já se cítím v bezpečí. Odcházím šťastná a těším se na další den, kdy se tu opět zastavím.


6 názorů

slzička
31. 05. 2011
Dát tip
heartrate, děkuji :)

heartrate
30. 05. 2011
Dát tip
už jsem komentovala, v soutěži jsem tip nedala, tak teď ho dám :)

slzička
30. 05. 2011
Dát tip
srozumeni, díky

srozumeni
30. 05. 2011
Dát tip
Hezké. Je úplnně cítit tu atmosféru. Tip

slzička
30. 05. 2011
Dát tip
Honzyku, děkuji. Opravila jsem to. Snad to bude takto lepší :)

Honzyk
30. 05. 2011
Dát tip
"jakesi" a "jakesi" - to by (snad) prave v textu melo byt : takhle pripada mi duty...sry))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru