Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 21. SUPERKOULE

12. 06. 2011
4
32
2704

32 názorů

Janina6
14. 06. 2011
Dát tip
No vidíš, a já to vzala jako kritiku - jako že proč chválím výběr tématu, když vlastně bylo volné... No, myslím, že nutně potřebuju dovolenou :-)

Janina6
14. 06. 2011
Dát tip
A teď jsem ti ještě upřela jedno r - Forreste, sorry :-)

Janina6
14. 06. 2011
Dát tip
Foreste, tak jo, blbě jsem se vyjádřila, téma bylo volné, to, že mělo jít o písňový text a duet, to byla forma. No, chtěla jsem prostě pochválit zadání.

jejdavilda
14. 06. 2011
Dát tip
tak ať ti to písankuje v další kouličce, pejsáčku

jejdavilda
14. 06. 2011
Dát tip
Tvá slovíčka mě zahřála u srdíčka

teploušek
14. 06. 2011
Dát tip
chybějí tady také květiny a hřejivých slov není nikdy dost i když se jedná o dílo pekelné či pekelných mocností blahopřeji vítězi a zasílám pekelnou růži

jejdavilda
13. 06. 2011
Dát tip
Ještě by to chtělo napsat něco o srdíčku a štěstíčku a už by se ty komenty nedaly číst vůbec

heartrate
13. 06. 2011
Dát tip
tak já taky gratuluji vítězům, básničky na prvních dvou místech jsou jedna lepší než druhá, a je tam i fůra dalších pěkných, však se také zúčastňují kvalitní autoři.. a zadání bylo zdařilé, o tabulce nemluvě :)

Muamarek
13. 06. 2011
Dát tip
Unus (mám raději tuto jeho přezdívku) je zkrátka pekelně dobrý :-))) Je radost číst jeho hravé texty, kde je přidanou hodnotou obsah k zamyšlení :-)))

Janina6
13. 06. 2011
Dát tip
Když se povede téma, je radost si zasoutěžit. Peklu díky za lichotku, ale jeho textík zvítězil právem, bo je pěkně ďábelský! Těším se příště.

satannáš
13. 06. 2011
Dát tip
Peklo všem uctivě děkuje i když si teda jako myslí,že sedmička od Janiny šestky byla lepší, koníkovi za jeho práci jeden díkanec navíc. Tak pravil satannáš - náčelník pekla. Howg.

renegátka
13. 06. 2011
Dát tip
satanáši blahopřeji k prvenství, vyhráls po zásluze

ne že bych to nečekal :o)

tak se o ty díky podělte :o) Forreste, tady máš taky jeden :o)

za zadání je třeba tentokrát děkovat jen skromnému Forrestovi - to on byl v tomto kole mozkem - mne měl jen na tu dřinu :oD

avox
13. 06. 2011
Dát tip
satanášku, gratuluji, pro mne tvé dílo bylo jasným vítězem od začátku, jen se sama sobě divím, že jsem tě jako autora neuhodla... :-)) koníku, přidávám se k houfu chválících a děkujících :-))

sláva vítězi ... dík koníkovi za volbu tématu, opět velmi zdařilé kolo...

Muamarek
13. 06. 2011
Dát tip
Jsem moc rád, že vyhrál, kdo vyhrál, gratuluji i všem ostatním, troufám si říci, že soutěž se vydařila a Koníkovi a všem okolo soutěže patří veliký dík :-)))

no.. dík.. myslím se přenickuju na heavy horse :o)

Janina6
12. 06. 2011
Dát tip
Satánkovi velká gratulace! Tak tebe jsem tedy rizhodně neuhodla :-)

gratulační avízko :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru