Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reprezentant firmy.

13. 06. 2011
1
1
260
Autor
emis

Jen tak něco ze života. Mého!

Reprezentant firmy.

Reprezentant firmy jinak též obchodní zástupce ergo podomní prodejce. Jaký má být? A jaký je?? Vlezlý – ano, to je správné!!! Kdo je, ještě horší, než pohřbívač mrtvol? Kdo je ještě horší, než vězeňský dozorce?? Kdo je, ještě odpornější, než vámi zvolený zástupce??? Ano, jistě, horší než pohřbívač mrtvol, a dozorce vězňů je – obchodní zástupce! A ještě horší, než obchodní zástupce – je vlezlý obchodní zástupce!! A ještě horší, než obchodní zástupce a vlezlý obchodní zástupce – je neodbytný obchodní zástupce!!! A to jsem, prosím pěkně, já!!!! A navíc, jsem již velmi, velmi opotřebovaný obchodní zástupce. Takový, kterého si do příbytku, nepouštějí, už ani velmi osamělé ženy… Jsem totiž, obchodním zástupcem, již velmi, velmi dlouho. Dokonce mám pocit, že jsem se, již jako obchodní zástupce narodil! A ta doba a to zaměstnání si muselo vybrat svoji daň! Spíše jsem už jen karikatura obchodního zástupce! Přihrblá postavička s úsměvem idiota, která se vám, pokouší vloudit do přízně. Pokorný výraz sluhy. Celá má postavička, připomíná spíše legendárního Hujera! Vytvořit na mě psychologický profil? Zbytečná práce! Celý můj profil, se zúžil, do jediného bodu – stále se pokouším, někomu, něco prodat! Dnes jsem již pouze blábolící troska, kdysi veselého a snad i švarného jinocha! Nyní lidská ruina – která vás chytá za rukáv a snaží se vám vnutit jakékoliv zboží. Zboží nejistého původu, odpudivého vzhledu a nejasného účelu využití… Ano, jsem jedním z nich. Z chlápků s thymolinovým úsměvem,kteří vám z kamennou tváří vnutí vše, a hlavně to, co vůbec nepotřebujete! Já navíc, nejsem“ten chlapec z ulice“, já prodávám iluzi! Tak hluboko jsem klesnul!! Prodávám totiž reklamu!!! A, jak tomu tovaru familiérně říkám? Říkám, že prodávám“mýdlové bubliny“! Prodávám sny a oni mi za to ještě platí!! Chápete to??!! Jistě, můžete pochybovačně ohrnout pysk, na znamení pochyb, ale je to skutečnost! Jdu od firmy k firmě, od podnikatele k podnikateli a vnucují jim reklamu. A reklama – to je iluze! V mých snech, které prodávám, se snažím vnutit lidem byznysu sen. Sen o nekonečných frontách, koupěchtivých zákazníků, kteří si budou kupovat jejich zboží. Každá firma, která si u mě objedná inzerci, zažije zázrak – prázdných regálů a netušených zisků! Je mi srdečně jedno, že ty sny se zhusta nenaplní. Já sám jim věřím – a to je hlavní! Žvaním, o“tisících děkovných dopisech“, které budou mé oběti zasypávat poštovní schránku. Samozřejmě, já disponuji jen vizi, obrovského množství solventních zákazníků, kteří se budou vrhat po zboží či službách firmy u mě zadávajících reklamu!! „Radost až na kost“, slovy legendární kapely z Valašského Meziříčí, zažijí“moji“zákazníci! Oni budou nevěřícně pozorovat svůj vyprázdněný sklad, poté, co jim vyjde reklama, kterou jsem vymyslil! Kdo by odolal?! Takže – já se plížím, skřehotám svoji nabídku o vizi neuvěřitelné prosperity - no a oni chtějí být ti“šťastní“ a tak spolu“děláme“ reklamu! Reklamu, která má masu lidí nasměrovat do jejich obchodu, k nabídce jejich firmy! Ne, prosím, nesuďte mě. I vy jste oběti!

Nebýt vás – zákazníků“mých“firem, byl bych bez práce! Ale protože vy stojíte ve výše uvedených frontách, protože vy jste ti, kteří drancují regály firem, jenž si u mě inzerci zadali. To vy jste ti, kteří si zadávají stavbu nové kuchyně, nebo výměnu oken, u firmy, která měla to štěstí, a zadala si inzerci u mě, na podkladu inzerátu, který jsem vymyslel! Vy jste moji chlebodárci – onen podnikatel, jemuž jsem prodal sen, iluzi, mýdlovou bublinu, mě platí, ale jen proto, že jsem mu vás přivedl!!!! Můžete ohrnout pysk podruhé – opět na znamení pochyb. Vás přece reklama vůbec neoslovuje!! Vy jste proti reklamě imunní! Kupujete, jen co potřebujete a reklamou se oblbovat nedáte! Dovolte, abych se od plic zasmál! Kdo koupil, nový mobil a myslel, že ho má za korunu, a včil platí, jak mourovatý účty za sebe i své puberty?? Vy!! Kdo koupil“zaručené prášky“ na hubnutí a teď se diví, že zase pět kilo nabral?? Vy!! Vy jezdíte za“hranice svých dnů“ a pak mrmláte, že je moře moc slané, hotel moc hlučný, a jídlo se nedá jíst, neboť vepřo-knedlo- zelo v Egyptě neumí!!!

A co dodat – koupíte si automobil za“skvělou cenu“, a pak čumíte, že už druhý den po koupi, to samé auto prodáte se čtyřiceti procentní srážkou!!! Ano, jste to vy! Jsem to já!! Reklamou zblblí, si kupujeme sen. Jsme jak marionety na šňůrkách – ovládání chtíčem, vrháme se mezi regály a kupujeme to, co bychom za jasného rozumu nekoupili! Jsme homo sapiens sapiens – člověk rozumný, tak proč se chováme jak nepříčetní?? Inu, jsme ovlivněni reklamou!!! Pak máme příbytek plný hovadin na jedno použití a myslíme si, že je to znak štěstí! Čínský umělohmotný šunt místo kvalitních českých výrobků. Výrobků firem, které zanikly. Okna si necháme dovézt od Poláků a nábytek ze Švédska – ovšem ta cena!! „No, mámo nekup to??!!“ Je zvláštní, že co koupíte dnes, je již zítra zastaralé. Dnešní přehrávač DVD nebo mobilní telefon, má stejné vybavení, jako letadlová loď! Digitální zaostření obrazu, by už nerozeznalo oko rysa! Rychlost přenosu dat, je rychlejší než myšlenka v něm obsažená. A kapacita oněch dat se počítá v číslech, lidskému mozku neuchopitelných. A, na tohle stojíme ony fronty! Nejlepší mozky naší generace pracují na výrobcích, pro nás život zbytečných!! A já je mám za úkol prodat!!! Vše prodává reklama! A kdo prodává reklamu?? Bingo! Reprezentant firmy! Firmy, která se reklamou zabývá – a tudíž, pro vás, kteří jste jedli vtipnou kaši, z toho vyplynu: no ano! Jistě! Já!! Já vím totiž nejlépe, co potřebujete, bez čeho se neobejdete, bez jakého zboží nemůžete žít!!! Reprezentant firmy s reklamou – to je váš vůbec nejvíce nejlepší kamarád!!! A nekrčte ten pysk! Zkuste se zamyslet?! Reklama je na vaší straně! Ta ví o vás, i to co o sobě nevíte! Jsme obětí bludu – ale jak rádi!!! Takže já vám reklamu a vy mě zákazníka! A zákazník jste vy! Takže děkuji!!! Postavte se do fronty – snad na vás dojde!! Dejte mi šanci – váš život bude šťastnější! Pestřejší!! Lepší!!! To vše a mnohem více vám zprostředkuje“reprezentant

firmy“. Dobrou EM á nek - www.emanmarecek.estranky.cz


1 názor

potřebujeme někoho, kdo nám budfe říkat, co si máme myslet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru