Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stavka

16. 06. 2011
17
21
294
Autor
Vaud

Zastavme dopravu vsecku,  

at se mame jako v Recku!


21 názorů

silesia
01. 07. 2011
Dát tip
ŠKODA, ŽE SE NEDOŽIJU TOHO ,AŽ TADY TI KRITICI BUDOU JEŠTĚ V SEDMDESÁTI MAKAT,TO BYCH SE OPRAVDU OD SRDCE ZASMÁLA.a JÁ VÁM TO TEĎ I PŘEJI,KDYŽ MÁTE TAK VYSOKÉ IQ...

podezdívka
22. 06. 2011
Dát tip
:-))

FAE BOMB
19. 06. 2011
Dát tip
Zase hackujes decky? :-)

Markel
18. 06. 2011
Dát tip
:-))) souhlas - T

Toscana
17. 06. 2011
Dát tip
No, vzhledem k tomu, že řečtí penzisti mají průměrnou penzi 1400 éček, tak to není zase tak špatný nápad :o))) *t

Delahaye
17. 06. 2011
Dát tip
ale hlavně všecku/Řecku je naprd rým, pane :-)

Prosecký
17. 06. 2011
Dát tip
Milý Vaude, tvoje chybějící diakritika často vyvolává něchtěné souvislosti. Věděl jsi, že stavka (tedy s krátkým prvním a) je ruský název generálního štábu. Pro tebe do Schweiz tedy "Generalstab"?

Nevstoupíš dvakrát do jednoho Řecka.

Norsko 1
16. 06. 2011
Dát tip
hele olde, radši nic nehodnoť. aspoň nic nepokazíš, čus

Oldjerry
16. 06. 2011
Dát tip
Stávkují a má to hlubokou příčinu : stýská se jim po socialistickém blahobytu a placeném nicnedělání. Buď jsou to bývalí mocní, nebo blbci s krátkou pamětí... a pár mlaďasů, kteří nevědí o co tu šlo a nemají srovnání... brečí, že mají málo peněz - a vykašlou se na práci a nezaplacenou směnu, nechápu....

jejdavilda
16. 06. 2011
Dát tip
A taky písmácké politology

jejdavilda
16. 06. 2011
Dát tip
uuu, ted si dožral mladé socky, tohleto ti neodpustí. pročet jsem hafo článků, kde chcou lidi svrhnout vládu, ale nikde jsem nenašel, kdo by tam měl být

Augustus
16. 06. 2011
Dát tip
Vaude, to jsi střelil vedle, s TOPčasem jsme v Řecku hnedle. Vždyť tam ten průšvih nejvíce způsobila pravice.

MKbaby
16. 06. 2011
Dát tip
Optimistická předpověď: Odbory se rozutekly. Tahali je za fusekli. Tato varianta není moc pravděpodobná, neb vyžaduje inteligenci průměrného stávkujícího odboráře výrazně převyšující dnešní datum... ________________________________ Pesimistická předpověď: Táta Dufek už má akademii. Sice jen Strakovu, ale jako průser dobrý. Tato varianta není moc pravděpodobná, neb vyžaduje přece jen množství větší než malé odborářů (a tedy i voličů) s inteligenci na úrovni dnešního data... ________________________________ Realistická předpověď: Stojí metro, stojí vlaky, stojí taky šaliny, rošťáci se vykřičeli. Zítra zase do dřiny... Jinak se nestane vůbec nic, jen bude potřeba zalátat další díry v rozpočtu vzniklé dnešním honěním vlastního ega několika odborářských papalášů, kteří už už měli strach o svá dobře placená koryta... ________________________________ A mně dnešní (ani pondělní) výpadek tržby nikdo nenahradí...

Fruhling
16. 06. 2011
Dát tip
Poezie Mladé fronty dnes.

Norsko 1
16. 06. 2011
Dát tip
něco jako výkřik

Vaud
16. 06. 2011
Dát tip
vida, uz nam posilaji Rekyne :-)

Diana
16. 06. 2011
Dát tip
V Řecku zatím dobrý - právě jsem se odsud vrátila :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru