Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka o nasraným zajíci

13. 12. 2001
5
0
2460

Za devíti horami, devíti řekami, devíti kopci, devíti lesy,
devíti palouky,devíti vesnicemi a devíti cestami žil jeden pěkně nasranej zajíc.
Byl nasranej, protože když někde uváděl adresu trvalého bydliště,musel napsat:
Za devíti horami,devíti řekami,devíti kopci,devíti lesy,
devíti palouky,devíti vesnicemi a devíti cetami.
"To je fakt hrozný, já se z toho zblázním, copak nikdo s tou byrokracií nic neudělá?"
Zlobil se zajíc,ale nic se nedělo,tak se radši přestěhoval do lesa.
A jeho nová adresa byla:
LES 3268/II A , Okrsek hajného Kracíka, Bukovina 2,Pod Velkým Bukem,ale ne tím největším,
V Mlází, Nora č.123c.
"Kurvadrát, no to sem si pomoh, je to vůbec možný?Copak je ten svět plnej debilů?
Copak s tím nikdo nic neudělá, to mě nikdo neslyší?"
Vztekal se zajíc a nadával tak dlouho a hlasitě, až si ho nakonec všimli a milý zajíc se
naposledy přestěhoval...tentokrát na pekáč.

zvonková
02. 07. 2002
Dát tip
:O))))))))

Aki
28. 06. 2002
Dát tip
chudák zajda :o))))*

Leata
19. 05. 2002
Dát tip
:oD zajíc to má za sebou, takže alespoň nemusí předbíhat... :o)))

Prokletí
08. 04. 2002
Dát tip
Ošklivý hiáte! ještě zvěřěžeračství tu budeš vzbuzovat? Jedeš! Já nekuřek, abstinent a vegan se stavím na stranu trpící drůbeže! m. ;o))))))))))))))

Dabi
07. 03. 2002
Dát tip
:o) T*

MikeD
25. 02. 2002
Dát tip
Teda Pepino, tohle se Ti povedlo...:o)))

navíc ten pekáč není zdaleka poslední adresa...takže naděje tu je

Už se nedivím,že Proškovi žrali veverky...

Veverko,copak nevíš,jak dneska fungují realitky? Koupíš si hezkej domeček a zítra zjistíš,že nemá půl střechy,hajzlík je rozbitej,ve špajzce straší,v předsíni Ti kopou přípojku na plyn,pod okny je dálnice,ve sklepě vrtají metro,na zahradě máš tankodrom,atd....

To možná, ale pořád je to jen a jen TVOJE blbost, stejně jako blbost zajícova...

Myslím, že největší debil byl ten zajíc, když se stěhoval kvůli adrese a nezjistil si předem adresu novou...

mistr to řekl mistrně

V převtělování nevěřím, spokojeným děkuji a ostatním vzkazuji:"Srstku s Kubišovou na vás! :-)))

A ten pekáč neměl adresu, a nebo aspoň espézetku?

Chudák zajíc to má za sebou a tebe zajímají takový detaily...:-)))

Ty nevěříš v převtělování zajíců, ateisto a škarohlíde?

Pekáč s espézetkou? To jako myslíte tráboně nebo Leninovy sáně?:-))) Jináč se mi to líbí... ééh, je to takové... ze života. Docela mi to připomíná, co všechno musí čloujek udělat, aby mohl zrušit společnost s mručením omezeným...:-)))

sidi
13. 12. 2001
Dát tip
A i mě se to líbí. :-)

mistr
13. 12. 2001
Dát tip
O jednoho nasranýho méně a hned je na světě veseleji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru