Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mistr Jan Hus (Dneska má svátek ...)

06. 07. 2011
1
11
1445
Autor
Rudyamon

Kdo ví, jak to skutečně bylo, nebude s mou verzí souhlasit a pravdupovědíc mi to je jedno. Tento kalendář totiž není o skutečnosti, ale o ... prostě o blbůstkách. Dopředu se ovšem omlouvám všem, kterých se to dotkne, omlouvám se taky Mistrovi a samozřejmě i husitům ... Vlastně se omlouvám i historikům, všem učitelům, profesorům, doktorům věd, politikům (komunistům ne ... !) a pro jistotu i sousedovi, který sice o historii nic neví ... ale co kdyby ...

V hostinci U halapartny
hřímal Mistr: „Husité,
nechci slyšet, nejdem válčit,
to vám říkám, musíte!

Ne za krále, za šlechtice,
to ne, to jsou zloději.
Za mě bratři, ať můžu jít do Kostnice
a vstoupit tam do dějin!“




(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


11 názorů

martinez
06. 07. 2011
Dát tip
nápodobně - jedna za všechny :o)

Rudyamon
06. 07. 2011
Dát tip
Jelikož teď již znám pravdu o koníku slečny Martinezové, jsem spokojen a klidný ... Hezký večer.

martinez
06. 07. 2011
Dát tip
tak - koník říkám pravdu :o)

no nás jsi vyčerpal rozhodně.. takhle hluboko už jsme se ani jedna nezamyslely ani nepamatujem :o)

Rudyamon
06. 07. 2011
Dát tip
Aho, tak pardon ... já věřil, že jsou dobří lidé, co vlastně ani nemusí být dobří lidé, ale je fajn, že jsou, neboť lidí není nikdy dost, hlavně těch dobrých a taky těch, kteří zas až tak dobří nejsou, případně se jimi necítí ... Snad jsem vyčerpal aspoň většinu možností ... :-)

a za mne už to tu napsala martinez .o)

martinez
06. 07. 2011
Dát tip
no, ale já zas nemusím být dobří lidé :o)

Rudyamon
06. 07. 2011
Dát tip
Děkuji za pochopení, já věřil, že dobří lidé nevymřeli a JSOU ... :-)

martinez
06. 07. 2011
Dát tip
a jako profesorka Lopez a doňa martinez omluvu přijímám :o)

:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru