Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O životě

Výběr: Lyryk
14. 12. 2001
7
0
2055
Autor
PPI

Nejneférovější věc na životě je způsob, jakým končí. Život je těžký, zabírá spoustu Vašeho času a co je na konci? Smrt. Co je to, bonus?

Zamyslete se nad opačným cyklem:

Nejprve byste zemřel.
Potom byste žil v domově důchodců
Vykopli by Vás, protože jste příliš mladý.
K odchodu do důchodu byste dostal zlaté hodinky a vzápětí nastoupil do práce.
Pracoval byste 40 let, než byste byl dost mladý na odchod.
Zkusil byste drogy, alkohol, cigarety...
Byl byste připraven na střední školu.
Potom by následovala základní škola.
Stal byste se dítětem.
Hrál byste si a neměl byste žádnou zodpovědnost.
Stal byste se miminem.
Po porodu byste 9 měsíců mohl v klidu a teplíčku plavat.
A nakonec: orgasmus !!!


fidel1
07. 05. 2003
Dát tip
Je to zaujímavé, hlavne to vyvrcholenie na záver, to by bol krásny život, čím ďalek tým menej zodpovednosti a viac radosti...ach jaj...

PPI
16. 03. 2003
Dát tip
Nesmíš nad tím tak přemýšlet...víš?!:)))))"MYŠLENÍ BOLÍÍÍ....."...:-))))))

Gunhead
15. 03. 2003
Dát tip
Tak jak to píšeš by to nemuselo byt tak špatný, akorát bys nesměl vědět co bude dál...jako že nejdřív bys umřel s prázdnou pamětí...

pete
06. 02. 2003
Dát tip
***

Cirilla
26. 12. 2002
Dát tip
chííí :) *

PPI
25. 12. 2002
Dát tip
Chtělo by to trošku více...té...no jaký je to sprostý slovo....REKLAMY!:)))

PPI
25. 12. 2002
Dát tip
Máš na mysli...ten drsnej americkej thriler?:))))..ale jo...MEMENTO je super!:)))Ale asi bych si nemusel nic tetovat na tělo..abych věděl...kde jsem v tomhle "životě" skončil...Kde že jsem to vlastně skončil??:))))

řásná
19. 09. 2002
Dát tip
:-)))))))))))))))*

Lyryk
13. 02. 2002
Dát tip
:-))))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru