Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Give Sunshine

14. 12. 2001
0
0
1393
Autor
Beast

Those who give sunshine into lives of others can't keep it from themselves.

Bohužel. Je to tak. A dává jim to určitou auru, která to všechno podtrhává. Jsou nenápadní a člověku to většinou dojde až moc pozdě, ale nakonec to nevadí, protože oni nejsou takoví jen proto, aby za to sklízeli uznání.
Kdo?
No přece Those who give sunshine!
wqw
28. 02. 2003
Dát tip
ja nic neotviral, mě se to hroně líbí jak je to napsaný a jak moc je to pravivý......

Wopi
16. 12. 2001
Dát tip
o.k. ;-))

Katerina
16. 12. 2001
Dát tip
???? Nedela to vubec nic!

Wopi
15. 12. 2001
Dát tip
To je nějakej exáč! Co to je? Můžu to pustit? Nezaviruje to mašinu?

Beast
15. 12. 2001
Dát tip
Mašinu to nezaviruje a je to zazipovanej .exe soubor - je to demo, což znamená, že se vám na obrazovce budou promítat parádní obrázky. Těší mě, že nejste jen tupý zvířátka, co kliknou na všechno, na co přijdou - zavirovaný to fakt není a podrobnější informace o autorovi a ostatních jeho podobných aktivitách jsou na http://dee.webpark.cz. Jinak autor je autorem (:-)) diskmagu Pařeniště, piškvorkovejch programů a vůbec všeho, co se točí okolo počítačů.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru