Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Dnes) pracujú iba blázni.

17. 07. 2011
0
1
518
Autor
otili

Priznávam bež mučenia,že po prečítaní Blázna na Kopci a dielka ktoré vzniklo spontánne po jeho prečítaní niekým iným, som sa teraz ráno zobudila a rozmýšľala, z akého uhla by sa to dalo ešte...

 

 

" Presne, ako som predpokladal! "- povzdychol si generálny pri pohľade dolu z okna riaditeľne, roztiahnuc nenápadne žalúzie.

" Ak nevidia šéfa, všetci sa flákajú, až na toho starého blázna, ktorý ma stále poslúcha na slovo.

" Nuž, nedá sa nič robiť"  Upozornení na hrubé porušovanie disciplíny dostali za posledný pol rok všetci minimálne dve, ukončenia pracovného pomeru sú hotové..."

Zavrel okno a poručil větru, dešti...

Po návrate z dovolenky žmurkol cez  zarosené okno na blázna, a ten mu zamával.

Keďže  ten večnešťastný po ruke nič nemal, iba konáre olivovníka, ktorými šiel práve kŕmiť zvieratá v podpalubí, odlomil vetvičku a poslal ju,  tomu hore,  poštou holubíííííííííííí.


1 názor

Honzyk
18. 07. 2011
Dát tip
...chvili slovensky, chvili cesky : i obsahem pripomina projevy exprezidenta G.Husaka v cele sve (dikybohu tehdejsi) silenosti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru