Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky a láska

07. 08. 2011
4
13
1016
Autor
Naj_Raset

Myslel jsem, že svět je stvořen z myšlenek - když jem na chvíli přestal myslet, zjistil jsem, že svět je stvořen z lásky.


13 názorů

Metta
03. 02. 2012
Dát tip
sv.Tomáši, Descarte, Fromme !!

Naj_Raset
18. 08. 2011
Dát tip
dík za doporučení, jinak já zase doporučuju (v dobrém :-) zamyslet se na tvým tvrzením, že svět je stvořen z mnoha objektu, to ano, ale všechny tyto objekty v důsledku nejdříve neexistovali - nejdříve je někdo muse vymyslet (člověk nebo bůh - podle toho jakého jsi založení), a pokud se na tím zamyslíme ještě hlouběji tak to co přetrvává nevzniká s myšelnkou na zlo ale s myšlenkou na lásku... atd.

Honzyk
08. 08. 2011
Dát tip
znaceno!:DDDD... -----volej Mudr. Karla Stanka, IKEM Praha, po zazneni tonu stiskni dvojku, po zazneni dalsiho timu okamzite zaves a cekej!:DDDDD

Naj_Raset
08. 08. 2011
Dát tip
...stal bych se nejšťastnějším člověkem na světě :-)

Honzyk
08. 08. 2011
Dát tip
...zde tedy lobotomie mela by prijiti ke slovu:jen navrh, jen navrh....... esi chces, neska du za svym ´psychitrem´ do IKEM????)

MarK.
08. 08. 2011
Dát tip
..joooj, keby to tak bolo :)

Naj_Raset
08. 08. 2011
Dát tip
...stal bych se nejšťastnějším člověkem na světě :-)

Naj_Raset
08. 08. 2011
Dát tip
...stal bych se nejšťastnějším člověkem na světě :-)

Honzyk
08. 08. 2011
Dát tip
...a kdybys prestal myslel uplne?..)))

srozumeni
08. 08. 2011
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru