Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

1712 A.D.

17. 12. 2001
5
0
2201
Autor
Beast

Už ani nevím, kdy to bylo...

Čas v kruhu se točí jen šaty své střídá

láska a bolest i věčná bída.

A krvavé oči.

 

Jak růže v bodláčí v ostny trny své mění

divoký rej a sten po setmění.

Teď slzami smáčí.

 

V domě hledej tu zář v záplavě slov

než zub času navždycky zboří jeho krov.

Tvou tvář.

 

A krvavé oči teď slzami smáčí tvou tvář.


wqw
28. 02. 2003
Dát tip
Líbí se mi moc pocit, který ve mě básnička vyvolává, vlastně ani nevím jestli líbí, ale je to pocit a o to jde, nejasný obraz smutku zabaleného v sítovce a on tou sítovkou prokapává všude kolem.... jinak mi nesedi třetí sloka básničky, nejde o slova, ale o melodii, skřípe mi to.....:)první moje kritika k tobě třeba jich bude víc:)

Keba
22. 12. 2002
Dát tip
keba fedruje jak blázen, a co ty už sem z usa doma? zdar

Beast
01. 10. 2002
Dát tip
Cau lidi, tesi me, ze si to nekdo precetl a ze se tu zjevily i nejaky ty ohlasy (skvely ohlasy, chtel jsem rict). No, hned jak bude cas, propadnu asi zase honbe za kritikou (musim se priznat, ze hromadu veci jsem napsal jen proto, ze jsem se citil tak nejak sam a strasne me bavilo cist si pocity, ktery vyvolavaly moje splodiny v myslich jinych lidi). Takze jeste jednou dik vsem a pozdravuju Kebu - to vis, ze vzpominam. Jak se vede?

Wemi
23. 09. 2002
Dát tip
Super.. jseš fakt nadějnej pisatel....TIP...

Keba
21. 08. 2002
Dát tip
pěknééééé ale jaksi taksi jsem nepochopil o čem píšeš a jinak tě zdraví keba...... asi si mě ještě vybavuješ...

Toxman
12. 02. 2002
Dát tip
No a ja jsem si (marne) lamal hlavu co ten letopocet znamena ? :-))

Fluctuatio
06. 01. 2002
Dát tip
mám z toho takový zvláštní pocit,takový pomíjivý............:)

Beast
20. 12. 2001
Dát tip
Psychopat: No jo, máš pravdu:-) Myslím si, že nejlepší na téhle "věci" je právě ten název - a víš, jak to vzniklo? Nevěděl jsem, jak to pojmenovat a bylo právě něco okolo čtvrt na šest:-) A to A.D.? To jen abych byl "zajímavej" a upoutal:-) Jinak to totiž znamená "po kristu":-)

Seregil
17. 12. 2001
Dát tip
Moc pěkně zpracovaná myšlenka i celkové provedení se mi moc líbí ...

Sothen
17. 12. 2001
Dát tip
Tak to ano!!! máš 1 kredit!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru