Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlásenie výsledku súťaže tlmočník - 11. kolo

13. 08. 2011
1
27
2446
Autor
T.K.

Víťazom 11- tého kola súťaže Súťaž - Tlmočník sa s počtom tipov

 

 

5

 

stáva súťažné dielo č. 2 , ktorého autoro je

 

 

Diana

 

ktorej touto cestou úprimne gratulujem k víťazstvu !

 


Víťazné dielo si môžete prečítať napríklad po kliknutí na   tu !



27 názorů

Ferry
15. 08. 2011
Dát tip
Heartrate, dík, že se můžu podílet na buldočcích. A jinak vůbec všem Ď.

BigBivoj
14. 08. 2011
Dát tip
tak je to jasný, Berenice!

Diana
14. 08. 2011
Dát tip
Ale no tak, seš chytrej kluk. "Nene Havran" ještě neznamená "nene EAP". Copak mistr hrůzy napsal JENOM Havrana?

BigBivoj
14. 08. 2011
Dát tip
no tak dobře, když ne EAP, tak doufám, že ne ten vykulenec s těmi Ptáky!

Diana
14. 08. 2011
Dát tip
Nene, Bivoji, Havrana zná už každý zpaměti. Hele: "Jednou o půlnoci maje horečku a rozjímaje o divech vědy ..":-)

BigBivoj
14. 08. 2011
Dát tip
no hlavně aby to nebyl Havran s dílen hrůzy.

Diana
14. 08. 2011
Dát tip
Ále Kalousek! pch! Však ty si vzpomeneš!

mistr hrůzy? Kalousek píše i anglicky? :o)

Diana
14. 08. 2011
Dát tip
Všem dík, mám radost! Tentokrát se zúčastníte určitě všichni, bude to anglický překlad a věřím, že vás předloha chytne. Napovím malinko. Komu se také říká "mistr hrůzy"? Budu přihlížet a radovat se z vašich dílek! Let's try our luck!

BigBivoj
14. 08. 2011
Dát tip
když já umím francouzsky akorát líbat a pak ještě ty brambory :( Heart nevěřím tomu!

avox
14. 08. 2011
Dát tip
svou účast zvážím, až si přečtu zadáni, ale co ti brání, Bivoji, abys se místo rejpání, zapojil do klání? Heartrate, ti psíci jsou tak škaredí, až jsou krásní! Teď nemyslím obrázek, ale rasu, jako takovou :-)))

heartrate
14. 08. 2011
Dát tip
doufám, že ne.. a třeba se nezúčastním, co ty víš?

BigBivoj
14. 08. 2011
Dát tip
gratuluji Diance! Takže příští týden se utká duo Heartrate a Avox.

důstojný dámský souboj...gratuluji oběma,Dianě hvězdička navíc :o) *

heartrate
14. 08. 2011
Dát tip
trochu se zpožděním gratuluju zlaté Dianě i stříbrné Ferry a posílám dva francouzské buldočky :)

T.K.
14. 08. 2011
Dát tip
Na budúce bude už komplet tabuľka - sľubujem, že sa polepším

heartrate
14. 08. 2011
Dát tip
Johanne, v minulých kolech jsi aspoň uvedl jména všech účastníků do tabulky, a já bych se rozhodně přimlouvala za zveřejňování jmen všech autorů!! nebýt první snad není taková ostuda, aby autoři zůstali anonymní, boha jeho :)

T.K.
14. 08. 2011
Dát tip
1./ Odkaz na víťazné dielo už funguje - za nefunkčnosť prvého pokusu o odkaz sa touto cestou ospravedlňujem. Holt chybička se vloudila. 2./ Meno druhého súťažiaceho som nezverejňoval z dôvodu, že som nechcel jednoducho zobrazovať meno menej úspešného adepta na víťazstvo - tak ako som to nerobil ani v predchádzajúcich kolách. Avšak zodpovedne môžem povedať, že naozaj existuje. Takže keďže sa dívam ...Ferry išla so svojou identitou sama von...takže druhým adeptom na víťazstvo bola Ferry, ktorej zaslúžene patrí taktiež obdiv a gratulacia lebo sa pokúšala o preklad z jazyka, ktorý aktívne neovláda za pomoci slovníka. Klobúk dolu za tú námahu, ktorú vynaložila !

Diana
14. 08. 2011
Dát tip
Ty neznáš francouzsky, Ferry? Tak to tedy klobouk dolů, hlubokosklon a můj neskonalý obdiv! Odhadla jsem tě na mluvčího, co je nad věcí a jen si s tím textem hraje... Seš dobrá! :-) Škoda, přeškoda, že francouzština netáhne. Už jsem ale zadala další, to si všichni užijí - je to anglicky! Těším se!!!!

Ferry
14. 08. 2011
Dát tip
Blahopřeji, Dianko, to jsem já, ta druhá. Bylo mi líto, že tu téma leželo dlouhé dny nepovšimnuto, tak jsem to zkusila s překladem posbíraným po slovíčkách na netu.... Ty však sis fakticky zabásnila !!!

Diana
14. 08. 2011
Dát tip
Nefunguje ani pošta, mám připravené zadání a nemohu je doručit. Co mejlem?

Diana
14. 08. 2011
Dát tip
No tak děkuji, přátelé, ale jsem trošku nejistá, není to nakonec vítězství Pyrrhovo? Dva soutěžící, z toho jeden neznámý... ;-)

avox
14. 08. 2011
Dát tip
Gratulace Dianě! :-)) Johane, kde se dovíme, s kým že to Diana vlastně soutěžila? jo... odkaz nefunguje

BigBivoj
13. 08. 2011
Dát tip
ach jo, stále nepoučitelný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru