Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S láskou přichází nenávist

18. 12. 2001
2
0
576
Autor
Stipey

A Ty si stále hraješ a nikdo se tomu nesměje...

 

\"No není  to úžasný?\"kričíš na mě hned mezi dveřmi.

\"Přišla jsem ....\" a Tvoje tvář se jen tak neznatelně pousměje.

\"Přemýšlela jsem,\"odmlčíš se na pár chvil a pokračuješ dál,\"Přemýšlela jsem nad tebou dlouho.\"

Přestáváš se usmívat,nejsi už veselá a začínáš být vážná.

A já mám strach.

Stojím mezi dveřmi.

Vedle mne se  zastavil Čas.

Stojíme spolu a čekáme.Snad minutu či dvě nebo celou věčnost?

Ó,řekl by básník ve mne.Vždyť na Tebe jsem čekal a tak ještě pár minut počkám.

\"Pár minut?\"podíval se na mne Čas.

\"Moc si fandíš,příteli,moc si fandíš.\"Usmál se smutně a pokýval významně hlavou.

\"Přemýšlela jsem dlouho a přišla jsem na to.Ano,přišla jsem na TO!!\"

Čas mi suše a asi trochu ironicky oznámil,že již nemá čas čekat a zmizel.

Opět jsme byli dva.

\"Já tě totiž miluju až k nenávisti.Stále na tebe myslím.Ve dne i v noci.Nenecháš mě ani usnout!!!!\"

Zvyšuješ hlas.Stojím a čekám.Letní bouřky jsou krátké a rychlé.

\"No prostě se to stalo...jsem do tebe zamilovaná.\"

Přestaneš křičet a utřes si slzy.

\"Odejdi....a už mi nevolej a nemysli na mě.Je konec.Neměla jsem se do tebe zamilovat.Najdeš si jinou a lepší než jsem já.Já nejsem pro tebe moc dobrá a vůbec.Nemám čas se tady s tebou bavit.Najdi si PROSTĚ nějakou jinou.....Ahoj.\"

A já stojím před zabouchnutými dveřmi.

Kolik nás tady už stálo?

\"Nevím,\"povídá Čas.

\"Ale takhle budou stát také jiní a celou věčnost.\"

A měl pravdu.Snad.

 

P.S. Tato úvaha není fikce.Tohle  po mě doma radši nezkoušejte,já jsem totiž profík.:)))))


mistr
18. 12. 2001
Dát tip
Taky jsem tam kdysi stál Stejnou větu poslouchal Sedm let jsem bez ní žil A pak se s ní oženil. TIP

Frodo
18. 12. 2001
Dát tip
Tak to se Ti kamaráde vyvedlo.Jako kdybych četl Horečku od V.Hrabě.Tip!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru