Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chytání duhy v Čechách

06. 09. 2011
2
1
435
Autor
Trrri

 

Prchavé konce duhy jsou postaveny na základech z cihel temnoty. 


Zkuste si vzít v noci trochu tmy a co nejvíc jí naplnit cihlové formy. (Nejlépe se sbírá, když nesvítí ani hvězdy a ani měsíc.) Do formy jí nacpěte co nejvíc, až bude tma skoro tekutá. Cihly nechte přes noc v klidu dozrát. Až ráno vstanete, zkontrolujte formy potěžkáním. Pokud budou o dost těžší, jsou cihly hotové. Někdy je lepší je nechat ustávat přes dvě noci. Pokud si myslíte, že jsou cihly hotové, začněte pomalu otevírat víka od forem.  To je fáze, kdy musíte být velmi opatrní, aby se tma v denním světle nevyplašila. 


Z nočních cihel postavíme základy pro duhu. 


Tvoří je dva cihlové kruhy asi metr vysoké a metr široké. Postavíme je tak daleko od sebe podle toho, jak velkou duhu do nich chceme chytit.


Pak už si jen před ně sedneme do dřepu a čekáme až se ve vzduchu smísí drobný letní déšť se slunečními paprsky.


Chycení duhy také napomůže, tečou-li nám právě slzy.


Duhový zázrak se jistě objeví velmi brzo.


Každá krásná duha je postavená na základech z temných cihel. Ale vždycky je to věc hodná milování.


1 názor

půvabné...někdy vyrábím duhu pomocí zahradní hadice, ale nenapadlo mě, že jí mám postavit základy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru